tirsdag den 3. april 2012

Give away på kreativ e-bog om æg

Det her er en af de helt hurtige giveaways.
Det er kun lige i dag, for jeg skal nå at udtrække en vinder i aften Kl. senest 21 og have vinderens mailadresse inden i morgen kl. 7.00 for at kunne nå at sende gaven inden der er Påske ferie.
Det der er i spil er Tina Dalbøges super sjove og inspirerende e-bog med vattede æg.
(Og jeg har selv hæklet kanter om et par af dem for Tina)


Alt du skal gøre er at skrive en kommentar.
Og kommer du ikke ind og tjekker om du er vinderen (i aften 3.4.2012 efter kl. 21) må du gerne tilføje din mailadresse i kommentaren.
Klik og læs meget mere om Tinas bøger.

48 kommentarer:

Hygge på Højen sagde ...

Hvor skønt - det kunne lige være til en hyggelig eftermiddag her i påskeferien med mine tre dejlige piger:)

reSIRIkulert sagde ...

Jeg kan ikke motstå denne flotte give away! ;o)

Anne Sofie Ejersbo sagde ...

I'm in - tror næsten bedre jeg kan lide påske end jul.. Den lover forår og sommer:-)

Boselade sagde ...

Den vil jeg gerne vinde;-)

Klejs sagde ...

DEt kunne vi godt bruge herhjemme til kreative påskesysler!

Arlianas sagde ...

Jeg er med :0)

Arliana.Swann@gmail.com

Gitte sagde ...

Sikke en skøn bog, den skal man da have til samlingen :o)
God Påske
Hilsen
Gitte, gitte_nielsen_dk@yahoo.dk

Lone sagde ...

Sikke en fin give away, Den kunne vi godt bruge....

Anonym sagde ...

Den ser rigtig spændende ud. Den vil jeg gerne vinde!
Mvh Esther
eklogco@gmail.com

Giraffens kaos sagde ...

Fin bok som man godt kan vinne

Charlotte sagde ...

den vil jeg gerne vinde!

charlottelemming@gmail.com

TinaLykke sagde ...

Jeg vil bestemt gerne vinde lidt inspiration til påske hyggerier :-)

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Jeg er med! :-)

MarlarMade sagde ...

Jeg vil også super gerne være med. Hilsen Maria. Maria@jakse.dk

Eva sagde ...

Jeg er med!
evaelberg@yahoo.dk

Ellen sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Rikke sagde ...

Den kunne vi godt bruge til lidt krea i påsken:)

Edny sine puslerier sagde ...

Så kjekt med en rask og enkel Give away;) Den vil jeg gjerne være med på og prøve lykken!

Pia sagde ...

Lækkert med en give-away.

Lene's kage-design sagde ...

Jeg er med. lenegk@ofir.dk

Alberte Roses mor sagde ...

Jeg er i den grad med på inspiration:)Hilsen Hanne
(44488383@vip.cybercity.dk)

Merete sagde ...

Bare jeg vinder denne skønne give away. God påske.
Hilsen Merete (merete-d-h@hotmail.com)

Karina sagde ...

Uhhh Lækkert Karen. Skynder mig da lige at lægge en kommentar. :-) Og ønsker dig en rigtig god påske.

Strikkeglæde sagde ...

Jeg er absolut også med - bogen ser meget fin ud og jeg er i fuld gang med påskeæg - har lige strikket 5 af Arne og Carlos' påskeæg.

Malene sagde ...

Ny inspiration kan altid bruges. Jeg er gerne med.
Malenef@hotmail.com

Irene E. Jensen sagde ...

Jeg er frisk som altid
ireneejensenAThotmailDOTcom

Rebekka Elias Kristensen sagde ...

Super fine æg. Jeg er med. rebekka_kristensen89@hotmail.com

Anonym sagde ...

Sikke en god ide. Vatrondeller og broderier - jeg er på.
moeller.mette@gmail.com

Inger sagde ...

Jeg ville elske at få den bog i hænderne :o)

Sarah sagde ...

Kan da ikke modstå en give away med bog som præmie:0)

Joan sagde ...

Nej hvor fin en bog. Vil rigtig gerne være med. Hvis jeg skulle være den heldige er min mail frostchristensen@mail.dk

rule sagde ...

Sååå inspirerende bok!!! Ha ei riktig god påske!!! Klem Ruth

Lotte sagde ...

Den bog ville finde sig godt til rette her hos mig (www.lottesroom.blogspot.com), så jeg er frisk på at deltage. Mailadresse grundstednielsen@hotmail.com
God Påske til dig!
Kh Lotte

EllenSand sagde ...

Herlig bok.
Ellen :)

perlepaladset sagde ...

Den ser skøn ud, kunne godt bruge at lege lidt og glemme tid og sted.

Janne

Anita/Photomusen sagde ...

Den ser i hvert fald spændende ud!

Anja (Zoomsnoren) sagde ...

Den må jeg prøve at vinde!

Anonym sagde ...

Vil gerne eje endnu en af Tinas bøger. Påske hilsner malenehyldgaard@gmail.com

Hanana sagde ...

Nu har jeg fuldt med fra sidelinjen på din blog igennem nogle måneder, den er rigtig inspirerende. Nu er det vist tid til at melde mig i kommentarene også.
mvh Hanna

Janne Petersen sagde ...

Den bog vil jeg gerne vinde :-)

Dorte sagde ...

Den vil blive brugt flittigt, når min datter siger hun keder sig i påskferien :-)

Curly sagde ...

Åååårh ja..... My style give away :)

rikkeheide sagde ...

Jeg må da simpelthen være med!! :)
rikkeheide@hotmail.com

Gro sagde ...

Jeg må simpelhen også være med, Det ser spændende ud!
K.Gro
gro.jessen@gmail.com

Ellen sagde ...

Deltager ikke. Jeg har slettet min kommentar. Har vundet bogen i Familie journalen. God påske.

Malene sagde ...

Jeg prøver lykken...

Julie sagde ...

Den havde jeg da nær glemt ;0)
Jeg er med
muselberg@live.dk

Angelikas quilts and knits sagde ...

den kunne jeg godt tænke mig at vinde :-)
påskehilsner
Angelika