lørdag den 29. oktober 2011

Perlebloggeren i går udeblev.....jeg beklager

Men her er den så. En smule ændret så den kan komme på.
P.g.a. min "døde" telefon fandt jeg først ud af det, da jeg kom hjem fra messen, at indlægget ikke var loaded op.
Men her er den altså....bedre sent end aldrig.


En af de perler jeg virkelig har glædet mig til at vise jer.
Lige dele strik/krea og en have, af allerskønneste slags.
Fra et sted i landlige omgivelser, i et område, hvor jeg faktisk kom en del i min barndom.
Kig ind og nyd især billederne af det fine drivhus.
God dag!

2 kommentarer:

Handmadeby sagde ...

Hvor er alle disse billeder skønne, men falder over tæppet der hænger over stolen. Har du hæklet det og har du et billedet af det helt udspredt og evt. en opskrift :-) en rigtig dejlig side at kigge igennem, du har mange fine ting. Ved du bor i silkeborg, holder du workshops eller lign.?? God søndag aften til dig. Tina

Karen Klarbæk sagde ...

Billedet her på indægget er en andens.
Jeg har sidste efterårs holdt hjemme i stuen workshops.
Jeg har pt. ingen planer i den retning.

Måske der bliver hæklekursus i Odense 11. Marts 2012.
Nærmere herom senere på bloggen.

Karen