søndag den 16. oktober 2011

Mit lille trykkeri

Jeg fortsætter forberedelserne til Kreative dage. Og jeg har valgt at tage en lille smule med alt det jeg laver, og have det til salg på messestanden.
Mest fordi der måske dukker nogen op, som ikke lige hækler, eller som gerne vil have det er mig der har lavet det, når det nu er mit design.
I den forbindelse har jeg trykt de sjoveste små prismærker selv.


Tryksættet er min søsters (håber det er OK jeg låner det...ellers må du sende mig en mail fra USA søde "Syster", så stopper jeg straks igen). Der er ikke nogen 3 taller tilbage,
så jeg har bare ikke noget der koster 30-39 Kr.


Ja, OK vi gemmer alt for meget her i huset,
men lige nu er det da sjovt at jeg kan trykke med et sæt der er over 35 år gammelt?

4 kommentarer:

Lene sagde ...

hvor er det et fint sæt. Sidder lige nu og ærger mig over at jeg sidste år forærede et lignende sæt væk...det kunne jo ha' været perfekt til julemarkedet i Billund

Anonym sagde ...

Jeg eeelsker også stempler og min veninde viste mig et sæt bogstaver præcis magen til disse, så det kriblede i mine fingre for at "flå det ud af hænderne på hende" det :-) Hun kommer ALDRIG til at bruge det, men det er et arvestykke....

@ sagde ...

Sikke nogle fine stemplede prismærker!

Hvor er det ærgerligt at jeg ikke kan komme og se jeres stand (planen er at jeg skal til en hel anden del af landet dén weekend).

Men hvis du nogensinde holder marked i din have, har jeg en fornemmelse af, at du bor i samme by som jeg - blandt søer og skove! Og så kommer jeg....
:-) Liv

Malene sagde ...

Jeg har et sæt magen til liggende, som jeg købte i genbrug for et par måneder siden.
Lige nu ligger det bare fordi jeg ikke orker at sortere alle de små bitte typer. Men fint er det.
Kh. Malene