tirsdag den 12. november 2013

Spisekammer a la trappeopgang

Jeg er så heldig at vi kun bor to i den ejendom jeg bor i.
Og da overboen har vaskemaskine på trappeafsatsen ovenpå, kan jeg tillade mig at brede mig i gangen på vejen op.
Det er blevet til mit spiskammer.
Glas fra Søstrene Grene med låg fra gamle henkogningsglas udgør opbevaringen.
Og så er der dejligt koldt på sådan en stentrappe næsten hele året.
 

Har du mulighed for spisekammer der hvor du bor?



PS. Jeg har verdens mindste SMEG køleskab i køkkenet.


7 kommentarer:

Connie sagde ...

Ville elske et spisekammer :-) ... især så der var plads til sylte og henkognings-opbevaring ... men det må blive når jeg en gang vinder i Lotto :-) ... er vild med dit lille køleskab ... det er virkelig cool :-)

Home by Bianca sagde ...

Smart smart. :)

Gitte Luna sagde ...

Jeg har spisekammer i mit Køkken. Har et originalt gammel københavner køkken (dog er hvidevarer og bordplader skiftet ud) ;-)

Anonym sagde ...

Jeg er meget glad for vores viktualierum i kælderen - smart løsning, du har lavet :)

tempo.dk sagde ...

Sødt køleskab. Og ja, spisekammer kan jeg huske fra min farmor. Har desværre mulighed for at have et hos mig, så du er heldig. Bente

Lene sagde ...

Et spisekammer var et stort ønske, da vi byggede hus, men vi kunne ikke finde plads til det. Æv, men heldigvis har vi et godt bryggers til lager og køleskabet er stort, sååå det går nok. Det ser dog ikke så hyggeligt ud, som hos dig :)

Anonym sagde ...


Jeg har hang til dåser ... Hvor har du Amo ~ dåserne fra ? og er de til at få fat på ... ?

Tak for kikket på bloggen din :o)
Hilsen Bente.