torsdag den 7. november 2013

Jeg venter spændt....

Den er altså for skør den her.
Jeg kender det ALT for godt, det at stå og tænde af (i mit tilfælde måske mest indvendig) over et eller andet jeg synes er komplet latterligt. 
Og nu er det så jeg venter spændt på hvad det er....mon det er så tåbeligt? Eller bare et mega godt tilbud eller hvad mon de har fundet på?
Jeg er nemlig mere end klar på et godt tilbud fra Norwegian....hvem er ikke det?
Jeg venter....hvornår mon video 2 følger...eller det gode tilbud?
Kender du det? eller kan du holde dig væk fra liiiiige at kigge med?

2 kommentarer:

Julie Søndergaard sagde ...

Jeg har hørt at Norwegian skulle til at have billige flyrejser til USA, noget ala 1000-1500 kr pr vej, men til gengæld så skal man betale ekstra for at have baggage med, ekstra for mad om bord på flyet, ekstra for alt så at sige....

cara mengobati asam urat sagde ...

nice video