torsdag den 21. november 2013

Nice update i badet derhjemme

Så er der investeret....(fordi jeg har fortjent det)?  Undskyldninger er der nok af :-)
Det begyndte så småt med difuser flasken fra Lene Bjerre Design, som jeg viste frem forleden....(den der dufter mildt og himmelsk), men nu har det taget om sig :-)
Badeforhænget er fra den gang jeg arbejdede for Lene Bjerre for mere end 7 år siden, men håndklædet med de skønne pompoms er helt nyt...skøn update, som lige var tiltrængt, når nu jeg er kommet mig over at have investeret i badeværelse sidste år.

Sæben er ny...

Diffuseren har jeg allerede haft et stykke tid.


Det matcher da gulvet m.v. meget godt???


Og så har de arbejdet Så skønt med labels og hangtag siden jeg var i firmaet.


OK, der er for en mindre formue, men det giver badeværelset super god værdi.....gulvmåtte + dejlig fjernvarme. Forstår godt "skils-missen", der er på besøg for tiden, og som elsker det gulv.

Ingen kommentarer: