lørdag den 16. november 2013

Med i Bo Bedre: Den store Julebog

Jeg glæder mig hvert år til Bo Bedres Julebog. Men havde helt glemt jeg skulle glæde mig ekstra i år, indtil den kom som en gave i dag, fordi mine anvisninger fra bloggen er brugt i bogen.

Har lavet et lille bitte udsnit af foto fra bogen her, som teaser ...og uden man kan få det væsentlige med.

Jeg gør venligst opmærksom på at jeg IKKE har rettigheder i f.h.t. billeder fra bogen.
Udsnit fra forsiden.


 Udsnit af billedet med mine Waldorf-stjernelanterner


Den er for lækker den bog. Er lige klar til at julestyle hele hjemmet.

4 kommentarer:

Lene sagde ...

supert og godt gået.
Dine stjerne-fyrfads-stager er jo helt perfekte til den grafiske julestil i år....ja de er nu perfekte til enhver julestil :)

Lis sagde ...

Jeg er også vild med dine julestage stjerner. Godt gået Karen.

Kh. Lis

Camilla sagde ...

Nej, hvor fint :)
Jeg er også helt klar til at pynte til jul. Kan faktisk slet ikke vente. Er begyndt at skrive små sedler til mig selv med gode ideer.
Knus Camilla

Tina sagde ...

Ja det er en dejlig tid at tage Bo bedres idéer til sig og kan se, at du har bidraget. Tillykke.

Meget fin blog du har:-)

Mor til http://www.mariahoffbeck.blogspot.com