torsdag den 7. november 2013

Dyrk din mad i potter

Sidste år havde min kæreste travlt med at lave opsætning på oversættelsen af denne bog.
Jeg synes allerede dengang, at det lignede en lækkerbidsken.
Nu har jeg endelig et eksemplar i hånden.
Og ja, den er lige så god og informativ som jeg huskede.
Jeg har jo verdens mindste have (ca. 10 m2 med fliser og hegn) så jeg er da helt oplagt målgruppen.
 

 
Har altid hørt, at man skal planlægge næste års have, så det er vel lige rette tid nu hvis jeg skal være klar til spiselige blomster på salaten næste sommer?


Helt igennem lækre billeder og gode forklaringer.


Bogen er udkommet på Forlaget Turbine. 
Du finder den til salg her.

4 kommentarer:

From sagde ...

Det ligner virkelig også en bog for mig (Der lige pt ikke har mere have end 1,5 meters vindueskarm):)

Sine Smed sagde ...

Den ser spændende ud. Jeg er ved at dyrke chili i vindueskarmen lige i øjeblikket. Jeg overvejer lidt om jeg skal udvide produktionen i den nye lejlighed.

Lene sagde ...

Ej det er dæleme lige sådan en bog for mig, der ikke kan klare så meget havearbejde, men gerne vil dyrke lidt lækkert i haven.

cara mengobati ambeien sagde ...

so green so natural