mandag den 25. november 2013

Lidt om tiden og alt det nye....

Ja tænk, den blev færdig med e-bogen på trods af rigtig mange andre ting jeg skal for tiden.
Dejligt der nu snart bliver tid efter produktionen til årets julebasarer, men først skal vi lige have basar
på Steiner Skolen i Silkeborg nu lørdag kl. 10.30 -15.00
På søndag er der dømt INGENTING dag.
Jeg trænger.
Jeg er begyndt i en ny stilling som Produktchef hos Bog & Idé og Bøger og Papir, hvor jeg jo startede for snart 4 måneder siden som Forretnings- og konceptudvikler.
Omvæltninger tager tid og kræfter, og det er helt nyt for mig med 14 skønne mennesker at lede og vejlede mens vi arbejder.
Det bliver godt....det er jeg sikker på.
Og opbakning er der rigeligt af i kæden, endda på den helt skønne og rigtige måde.
 

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er de skønne, dine sort-hvide kreationer. Hvordan undgår du afsmitning i vask? Held og lykke i dit nye job, håber søstrene holder ved den gode stil du indførte hos dem :-)
Hilsen Vibeke

F R K. E V I G G L A D sagde ...

Så fint med din nye e-bog Karen ;) det er vigtigt at have INGENTING dage, dage hvor vi kan lade batterierne op! Ønsker dig det bedste med det nye job ;)
Kh. Maria

Unknown sagde ...

Kære Karen
Jeg købte din nye e-bog i fredags - og var totalt inspireret - jeg er næsten igennem alle modeller nu :-)
Tak for en god bog - jeg nyder at hækle efter dine opskrifter