søndag den 10. marts 2013

Plant din blyant?

Lige nu venter jeg bare på at det kan blive forår, så vi kan se noget spire og gro.
....og så var det jeg fik nys om denne skønne lille verdens nyhed.

 Billedet er lånt fra Sprouts hjemmeside.

Nu er jeg så heldig at arbejde et sted hvor man da kunne tænkes at sælge den slags små vidundere, så jeg har set en "live", og ja, den er fin!!!
Altså...man bruger en blyant - Når den bliver for kort, kan man sætte den til spiring...og vuti...en ny blyant.....nej, så vildt er det ikke, men en fin lille plante kommer op.
Fås i forskellige variationer. Hvad kunne du tænke sig at så at se spire?

Læs meget mere her:


3 kommentarer:

Linette - Det´ Hyggeligt sagde ...

Hvor er den fin :)

Jeg har et par gange fået blomsterpinden til at spirer, istedet for den plante som det var menningen skulle kravle op af blomsterpinden...

Ketty sagde ...

Hvor kunne det være fint, hvis vi kunne plante strikkepinde og se dem spire til flotte planter :-)

Gad da godt have en flok strikkepinde stående på den måde.

Mama-T sagde ...

Ja de er SÅ fine! Jeg så et eller andet på tv for nyligt om de blyanter. Glæder mig til at få fingre i nogle stykker selv :)
God mandag. T