tirsdag den 5. marts 2013

Hindbærsnitter...den bedste opskrift

Forleden havde min mor (på døtrenes opfordring) bagt hindbærsnitter.
Og lad det være inspiration i dag....selvom det ikke er sommer.

Forrige sommer havde jeg over flere dage et oplæg om hindbærsnitter.
Jeg nåede frem til ved jeres hjælp, hvad jeg selv syntes var den bedste opskrift.
(Opskrift fundet en gang i Bolig Liv).
Nu er det jo en smagssag ...så hvad er din yndlingsopskrift...hvis du da overhovedet er til hindbærsnitter?
Kender du hjemmesiden for hindbærsnitte fans?

13 kommentarer:

Moster Pips sagde ...

Den allerbedste hindbærsnitte fået hos Meyers, den er bare fantastisk.
Så er det svært at bage en der smager lige så godt, kunne være man skulle prøve en af dine:0)

Anonym sagde ...

Opskriften fre krudtugler og kanelsnegle af Sif O er også viiiiiiildt lækre ;O)

Camilla sagde ...

Umna numna. Jeg har en veninde som bager de bedste hindbærsnitter jeg kender. Men opskriften har jeg ikke fået vredet ud af hende endnu.
Knus.

Unknown sagde ...

Vi (min mor og jeg) elsker
Også hindbærsnitter... Har nu aldrig gjort så meget ud af at bage dem selv. Det kunne være jeg skulle begynde, da jeg ikke rigtig synes jeg finder nogle gode her i nærheden af hvor jeg bor.

Maj sagde ...

Jeg ELSKER hindbærsnitter!

Min yndlingsopskrift (og tro mig, jeg har testet mange!), finder du her:

http://majdumilde.blogspot.dk/2012/10/varm-kakao-og-hindbrsnitter-opskrifter.html

:-) maj

anne sagde ...

Altså, Mette Blomsterbergs opskrift er super.
Anne

Mette sagde ...

Åhh lækre snitter...
Hvor har du købt den fine tallerken? Jeg har ledt efter dem:-)

Anita sagde ...

Uhm, elsker hindbærsnitter. Har endnu ikke bagt selv, men kan se at der er mange opskrifter derude som skal prøves...

BillyRubin sagde ...

Beklager at jeg kommenterer på dette indlæg, når nu det omhandler noget andet, men: Jeg har længe ønsket mig en opskrift på hæklede servietter, så blev så glad, da jeg så dine fine i forrige indlæg. MEN jeg kan simpelthen ikke se/finde opskriften?? Hvad skal jeg trykke på for at komme til den? Kan heller ikke kommentere på indlægget, derfor kommenterer jeg her :)

På forhånd tak!

Karen Klarbæk sagde ...

BillyRubin

Opskriften var/er under billedet.
Skulle da være til at finde :)

Karen

GitteBlinkilde sagde ...

Mums - jeg elsker hindbærsnitter og din tallerken den er jeg helt vild med :-)

BillyRubin sagde ...

Karen - hmmm, enten er det mine computere, der er noget galt med eller også er jeg blind. Der er to billeder og så står der "sådan gør du" og så er der bare en laaaaang tom side hele vejen ned. Der loader ingen billeder eller tekst :(

anne sagde ...

Hej. Min pc viser heller ikke opskriften, men bare et blankt stykke.
Anne