søndag den 11. november 2012

Tak for dne fine modtagelse

Kære bloglæsere

Tak for den fine modtagelse min seneste e-bog har fået.
Det er dejligt at se, at I holder ved og køber den, selvom jeg har tilladt mig at tage penge for alle de nye og de opdaterede opskrifter, fordi jeg har skullet have hjælp til at samle dem i en bog for at udgive dem som e-bog.
Det er nemlig som om tiden ikke rigtig slår til i mit univers mere.
Måske andre kender den fornemmelse?

 
Måske jeg lige skal benytte lejligheden til at fortælle hvad en e-bog er, til dem som ikke skulle vide det.
En e-bog er en bog, som downloades og læses på computeren, iPads, smartphones,
 eller på alt hvor du kan se/læse en PDF. Den findes altså ikke fysisk.
Når du køber den hos Saxo.com, får du en fil som indeholder bogen. 
Filen gemmes på din computer, der hvor du vil have den. 
Du kan bladre i bogen eller du kan vælge at printe hele bogen (eller en enkelt side) ud, hvis du godt kan lide at have opskrifterne i hånden.
E-bogen er personlig og du må derfor IKKE bare kopiere bogen til andre. Det er heller ikke lovligt at videresælge, udlåne eller på andre måder at offentliggøre e-bogen, eller idéer herfra, hverken i print eller i digital format, da du udelukkende har købt brugsretten til dig personligt, ganske som med trykte bøger.
Købes bogen til en skole eller institution må print og kopiering kun finde sted hvis skolen/stedet  har indgået aftale med Copydan, og kun som nævnt i aftalen.
Og husk:
Tag evt. en kopi på et usb stik eller en ekstern harddisk, så du stadigvæk har e-bogen, hvis der bliver vrøvl med din computer.

Ingen kommentarer: