søndag den 11. november 2012

Et mesterværk til drømme og fordybelse

Der er udkommet en ny bog. Længe før dens tilblivelse, har jeg drømt om et drivhuse....godt hjulpet på vej af bogen "Drivhusdrømme" af selvsamme Claus Dalby.
Der har bare ligesom ikke været muligheden med et drivhus, under de forhold jeg bor med lige pt.
men med det hav af fantastiske billeder, som bogen indeholder, kan det kun sætte drømme i gang.
Her er simpelthen den fantastiske julegave til svigermor der har alt, søsteren med en alt for stresset hverdag ja, eller til dig selv.....for vi har alle sammen brug for rum og pause, fordybelse og drømme.


Som altid når Claus Dalby tager fat, er det gjort med sikker stil og god smag
og der er timer i den endnu, for med 2 timer i sofaen, er jeg kun lige begyndt.
Og måske en dag er jeg klar med mit eget drivhus i Danmarks mindste hemmelige have?
 Bogen kan købes lige her: på Klematis


Ingen kommentarer: