mandag den 12. november 2012

Nissehuer i flok

For år tilbage havde vi (hos Stof og Stil hvor jeg arbejdede dengang) en skøn nissehue man kunne sy selv i uldfilt. Sådan en med øreklapper. Alle der fik den på så søde ud....altså ikke noget fjollet dumt og grimt.

Lige så samme måde har jeg det med en skøn ny bog af Mette Jørgensen. Nisshuestrik er helt igennem skøn. Søde huer og godt håndværk. og man får en usigelig lyst til at nå at strikke huer til de 3 nevø/niecer i USA, inden vi ankommer der til Jul.
Den er udkommet 2. November og kan købes her på Vingefang.dk
Jeg kunne da godt se en bog mere derinde jeg kunne ønske i julegave.
Hvad med dig?


9 kommentarer:

ea-o sagde ...

Hvis jeg ikke allerede havde Meedoms børnetøjsbøger, ville jeg fluks købe dem. Mine er nærmest tyndslidte.

Linette - Det´ Hyggeligt sagde ...

Sikken en skøn bog.
Når den var kommet i kurven, så vill jeg nok også lige lægge de 2 bøger med vendestrik i og måske denmed tøj til de 8-11 årige...
Og så måtte jeg heller skynde mig ud af den butik :)

Mie sagde ...

Den ser hyggelig og sjov ud - jeg fristes til at give mig i kast med en flok nissehuer til kalendergaver. Jeg kunne have en hel flok nissepiger :-)

Unknown sagde ...

Enormt søde nissehuer. Hvis jeg kunne strikke, ville jeg straks gå igang :)

www.prydeligtpaent.blogspot.dk

Anette sagde ...

Den ser virkelig sød ud, den på forsiden. Jeg drømmer dog om de strikkede nissehuer fra symagasinets seneste julenummer. Der er en i mønsterstrik som jeg er faldet pladask for. Gid jeg kunne strikke!

Mama-T sagde ...

Iiih sikken herlig bog.
Tak for tippet :)
Kh. T

Anonym sagde ...

Er vild med nissehuer, så den bog skal da bestemt tjekkes ud :-)

ingegerd sagde ...

Sikke nogle fine huer - den bog skal jeg vist have fingrene i ;-)

frk.regnbue sagde ...

Jeg kan altid bruge nye kreabøger. Elsker at sidde og kigge i dem:-)
Kh Christina