mandag den 26. november 2012

Ny udgivelse af e-bog

Så kom min 3. bog på Saxo.com
Denne gang handler det slet ikke om at hækle, men derimod om at binde adventskransen selv.
"Lær at binde Adventskrans" er en bog for dig der gerne vil prøve at lave kransen selv, og som ikke lige har prøvet før.
Jeg fortæller i bogen om hele processen fra at hente gran, til at klippe det korrekt til, til hvordan kransen bindes og bliver dekoreret.
Det er meget nemmere end du tror. Så er det i år du skal prøve selv?
Der er lige en lille uge til kransen skal stå klar.
Find link til hvor du køber bogen her: "Lær at binde Adventskrans" den koster kun 39,50 DKK og er på 36 sider.


4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Jeg kan ikke sove, så det blev lige til en ekstra tur i blogland :)
det ser spændende ud! Jeg har ikke prøvet at binde en krans før men det må jeg da prøve!

Lene sagde ...

tillykke med den nye e-bog. Du er da bare en knag kære Karen.
Det eneste jeg kan med hensyn til juledekorationer, er at binde en krans. Pynten og alle de andre dekorationer føles som russisk.

Unknown sagde ...

Tillykke med din nye bog. :) Den ser rigtig fin ud.

www.badutspringeren.blogspot.dk

Lene sagde ...

Tillykke, Karen...ser spændende ud !!! Og har jo hørt e-bøger er det nye sort ! ;-)