Og når man nu alligevel har 2 der "skal" lære lidt husholdning kan man jo lave jordbærmarmelade....(synes mormor)
Win win for 2 børn er når deres mor nu elsker pandekager med helt frisk jorbærmarmelade og far alligevel ikke lige er hjemme i aften til aftensmad.Pandekagerne er bagt med hvedemel fra Aurion. Det hvedemel hvor der ikke er sigtet noget fra.
Det kan anbefales. Pandekagerne smager himmelsk og af meget mere end med almindeligt økologisk mel!!!















