onsdag den 6. august 2008

Hjerter hjerter hjerter

Jeg arbejder som indkøber og produktudvikler for Stof og Stil, som er en metervare kæde der har butikker i Danmark, Norge og Sverige. Jeg er ansvarlig for varer, indkøb og ideer til boligkataloget og julekataloget og har nogle super piger at arbejde sammen med om det, mens en anden gruppe tager sig af modekatalogerne.

Sidste år til Jul havde vi hjerter i filt med i julekataloget, men hos mig er de blevet liggende hele året. Når man laver julekatalog og nye ideer dertil fra 1. Januar til slut Juni har året pludselig ikke årstidsdekorationer mere. Eller måske er det bare fordi jeg elsker hjerter......

Perlehjerte (egen fabrikation) .Et hjerte af Pyrit og en hulsten min mand fandt til mig på stranden ved Gl. Skagen.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Karen. Fru Foldager fortalte at I var blevet bloggere :-) Hvor er der mange fede billeder, du giver som altid inspiration til at turde!! Du kan finde mig på www.fastermette.blogspot.com - Knus fra Mette, DK60 :-)