torsdag den 18. oktober 2012

Yndlingshæklebogen....på dansk

Jeg er helt vild med min engelske udgave af 100 blomster i hækling og strik, som jeg købte på en patchwork messe i Birmingham/UK for nogle år siden.
Og har opdaget, til min glade overraskelse, at den nu er kommet på dansk.
Det gør da aflæsningen en hel del nemmere, at man ikke skal behøver holde sig fuldstændig til 
diagrammer, men også kan bruge opskrifterne uden først at analysere/oversætte.

 
Sidste år satte jeg mig for at få lavet hæklet mistelten til adventsmåneden....
det nåede jeg ikke.
I ÅR SKAL DET VÆRE!!!!!

 Udsnit af billede lånt fra bogen.

Masser af gode forklaringer og  enkle anvisninger....ganske som i originalen. Nu bare med dansk tekst.
Har mest lyst til bare at holde hækleaften..... jeg skal da ikke noget i dag eller i aften vel???

  Udsnit af billede lånt fra bogen.

 Pris knap 230 Kr.fra forlaget Turbine.
Super hækleren Sidsel Sangild har oversat....så den sag har været i gode hænder.
I like :)
Lige til et julegave ønske?

11 kommentarer:

Lilla Blanka sagde ...

Hej!

Hittade hit via Anna Truelsens blogginlägg idag :) och ahhh vilken härlig och pigg blogg du har. Jag blir så glad av att titta i den :))

Bookmarked. I'll be back :)
Knus
Mia

Unknown sagde ...

DET VAR SKØNT, ER IKKE GOD TIL DET ENGELSKE:)

Anja (Zoomsnoren) sagde ...

Ej, hvor fedt! Jeg har den i den tyske udgave :-)

Jette Lebahn sagde ...

må ha' fat i den og hækle den lille stedmoder ♥

Rikke sagde ...

Nej en fed bog...

Unknown sagde ...

Hej Karen!
Nu är ditt gamla kök med i den svenska tidningen Tove älskade hem. hoppas att du har fått en tidning.Jag fick en igår. Så din borde komma när som helst!
Kram Anna

Den lille lykke/ www.hverdagenslillelykke.blogspot.com sagde ...

Men jeg skal noget i aften (og de næste 5)! Og jeg vil da være med til at hækle... :0)
Kram

Kirsten sagde ...

Hej
Hvis du gerne vil af med den engelske udgave, vil jeg gerne købe - hvis prisen er ok :-)
Hilsen
Kirsten

Bettina sagde ...

Har du trukket en vinder af din give away? :)

Helle D sagde ...

Pokkers også - så skulle jeg aldrig have købt den engelske version for et halvt år siden.. nå men vi tager den så på den hårde måde!

hæklemor sagde ...

En super god bog, dejligt at den er kommet på dansk. Købte den sammen med min favorit hæklebog.
Kender du denne bog Granny square book http://haeklemor.blogspot.dk/2012/09/bogen-man-ma-eje.html. (håber at det er ok med link)?
Den er helt uundværlig, men er desværre kun på engelsk, men diagrammerne gør den nem at bruge.