onsdag den 3. oktober 2012

Tænk hvis jeg....

Allerede for en del år siden gjorde jeg den overvejelse hvad jeg ville lave om i mit liv, hvis jeg vandt den store gevinst i Lotto. 
Hvem af jer har ikke gjort den tanke???
Jeg nåede frem til, at jeg stadig ville arbejde med det jeg gør....
stadig ville stå op hver morgen og ta' på arbejde og....
eller ville jeg nu også det???


Jeg har en ven(inde) der uge efter uge konstaterer: Det blev heller ikke denne uge....
 Har jeg spurgt universets mulighed for tiltrækning
om at vinde... helt ydmygt og ordenligt.
Og hvorfor kan jeg så ikke sende mine drømme på himmelflugt for længe siden?
Måske ganske simpelt fordi dette er min 3. Lottokupon i mit liv!!!
Men jeg tror på det...denne gang vinder jeg!

Så lige nu spørger jeg mig selv:
Tænk hvis jeg vandt...hvad VILLE jeg så gøre????

Jeg kan jo sende den videre....
for det er da i grunden en sjov tanke.
Hvad ville du gøre hvis du vandt?

Du kan måske lige nå at spille med  her.....ellers er der en ny trækning i næste uge eller på lørdag eller!!!


7 kommentarer:

Den lille lykke/ www.hverdagenslillelykke.blogspot.com sagde ...

Jeg håber, du vinder!

Knus

Lydert sagde ...

Ingen tvivl, jeg ville sige mit job op. Ikke fordi, jeg ikke er glad for det, men fordi det er hårdt at arbejde i skift.
Jeg ville betale min gæld og berige min datter - åbne en lille garnforretning og hygge mig der
Pøj pøj

Eva sagde ...

Jeg ville købe det hus, jeg bor i. Gå ned i tid, men stadig arbejde som lærer. Invitere mine børn på en rejse. Men jeg spiller desværre ikke...., så jeg håber, du vinder.

Lene sagde ...

jeg ville uden tvivl rejse til Skotland med min mand og derefter donere en hulens masse penge til dyrenes beskyttelse og Hit en kat. Ja det er hvad jeg ville gøre hvis jeg vandt mange penge, men det kræver jo at jeg køber en kupon ;D

Inger sagde ...

Jeg ville så afgjort gå hjemme og passe hus, have og mine dejlige piger. Jeg ville tage mig tid til frivilligt arbejde i form af voksenven eller besøgsven hos ældre. Og så ville jeg prøve ALLE de kreative input jeg hele tiden får.

1000ideer sagde ...

Jeg er med på at åbne en garnforretning, og måske udgive strik og hæklebøger. Og bruge tid på frivilligt arbejde. Jeg spiller nu meget sjældent.

Kamilla Krause sagde ...

Jeg ville rejse, rejse og rejse... uden at skulle tænke på pris, lommepenge, hotelstandard etc.
Tænk sig at kunne hive verdenskortet frem og lystigt plotte ind, hvor man gerne vil hen. Hvis pengene var der, ville jeg bruge en stor del på rejser med mine piger. Beholde mit job og min hverdag krydret med fantastiske oplevelser betalt af lotto-gevinst. Herlig tanke! :-)
Rigtig god weekend...