fredag den 5. oktober 2012

Perler perler....

Jeg ved I sætter pris på det.
Jeg ved det er derfor, I uge efter uge kigger med, når jeg anbefaler andre bloggere som perler til jer.
Faktisk giver jeg bare nye (og gamle) bloggere mulighed for selv at vise sig frem.
Du kan også melde dig i perleglasset, (på mail: karen(@) karenklarbaek.dk) hvis du har en blog du gerne vil have lidt flere får øje på?

Ganske som Sarah her med bloggen Mimis Ego 
har gjort.
Sarah kendte jeg under et andet blognavn tidligere,
 og dengang syede hun på bestilling det fineste etui til mine hæklenåle. 
Sarah g´har den sejeste hækleskole på sin blog:
Hækling for Rookies...(billedet er hentet derfra).
Tjek det ud her: Rookies


Kig med på "Mimis Ego" og nyd at have fundet en ny inspirerende blog :)
Rigtig god weekend.


2 kommentarer:

Maj sagde ...

Tak for endnu en anbefaling af en dejlig blog :).
Men du kunne nu godt have advaret om, at Sarah også flasher billeder af lækkerier.. Nu sidder jeg jo her og er helt morgenlækkersulten (mon ikke børnene bliver hentet hjem til hjemmebagte hindbærsnitter ;-D).

Unknown sagde ...

Jeg liker godt å lese dine perler. Heldige er de bloggerne du viser frem. Kanskje tar jeg mot til meg en dag, og sender deg en Mail. Hilsen Drude