onsdag den 17. oktober 2012

En gave er en gave

Jeg har modtaget en gave fra en jeg rigtig godt kan lide.
Gaven var 2 gaver, (se billeder herunder stjerneapplikation på überlækker blød trøje og skønt halssmykke) men derudover fulgte et kort.
For mig er kortet den største gave.
Er du god til at fortælle dem omkring dig, hvad de betyder for dig?
Jeg vil øve mig lidt mere i det, for det betyder meget mere end man tror når man modtager tilkendegivelser fra andre!
Stafetten skal gives videre....jeg skal have sendt noget til en der betyder meget for mig..
måske min hverdags helt? :)




3 kommentarer:

Finurligefinesser sagde ...

Hvor er det en fin tanke at sende en gave til mennesker der betyder noget for en....Jeg blev meget inspireret, og går nu og tænker over hvem jeg kunne sende noget til :-) Så betænksomhed smitter åbenbart....Tak fordi du har smittet mig!!

mette sagde ...

Skønt - har lige i dag gået og brygget lidt på en gaveidé til en, og her var sparket til at få det gjort :)

Sissel sagde ...

jeg skriver lister for at kunne lave en julekalender til min far. 24 små gaver,som ikke vejer eller fylder, da de skal med i en andens kuffert.