søndag den 29. april 2012

Til livets stille stunder......

Ej altså hvor har verden dog udviklet sig i positiv retning de seneste år!
Her sad jeg lige og havde en frygtelig lyst til at høre Lukas Graham....
(Pigerne er netop afleveret hos eks'en så der er melankoli stemning....)
 men 4 min. efter er Lukas Graham downloaded for 89 Kr. fra iTunes til min telefon og....



1 min. efter er telefonen sat i anlægget...Lukas Graham kommer ud af de her:



Så kan man kun læne sig tilbage og nyde livet!!!!
Og glemme at have så frygtelig ondt af sig selv.

8 kommentarer:

Curly sagde ...

Jeg er helt pjattet med Lukas Graham.... Men er ku mest hans stemme. Kan lytte til albummet flere timer i træk!

Line sagde ...

hvad model er dit anlæg? Består den kun af den dock og så højtaler?

Jennifer og Christoffer sagde ...

Jeg har efterhånden fulgt med på din blog i laaang tid, men aldrig efterladt kommentarer - for nogle gange synes jeg, det er lidt underligt, at kommentere på andres liv, når man ikke selv har tilføjet noget til det. (Giver det mening? ;) )
Men efter at have fulgt alle ændringerne og det hele, titter jeg lige frem fra "læser-anonymitets-rollen", for hold op hvor har du bare klaret det hele godt! Det er virkelig dejligt at læse, at du husker på ikke at have så ondt af dig selv. At du kommer op på hesten igen. Det er squ inspirerende og skøn læsning! Og så er det jo bare lækkert, at dejlig musik fra Lukas Graham kan skubbe i den rigtige retning.
(Og nå ja - tak for alle de skønne DIY'er og ideer og inspiration og perleblogger og ........... :) )
God søndag aften!

Unknown sagde ...

Super måte å komme i stemning på.Ha en fin kveld. :))

Anonym sagde ...

Du kan nå min NEONPINKE GIVEAWAY endnu ;)

Karen Klarbæk sagde ...

Curly...Me too.

Tak Jennifer. Hvor er du sød. Nu er jeg ikke bare tilbage på hesten, jeg ridder jeg da i damesaddel i en uge.

Line det er en radio, cd-spiller, med airplay og station til telefonen....fra Hifi klubben. Og så et par højtalere også fra Hi fi klubben.

Snakkemunn...tak.

Søslerier...ja jeg havde godt set det. Ser lige om je når det i morgen, for det er sent og jeg SKAL bare sove nu.

Tina Dalbøge sagde ...

Du kan da bare ringe når den tilstand indtræder... så skal jeg forsøge at hjælpe dig over det...

Karen Klarbæk sagde ...

Tak Tina. Man skal vide hvor man har sine venner :)