tirsdag den 24. april 2012

Mit store "køleskab"

Lige nu er der rigtig fint ryddet op i mit "store køleskab".
Jeg kalder det sådan fordi det rigtige køleskab er model SMEG 
og den næstmindste lille bordmodel man kan få, men "det store" er hjørnehylderne på bagrtrappen, hvor der er svalt endnu på denne årstid.
Perfekt opbevaring af alt det grøntfoder vi fortærer her i lejligheden.....




De praktiske IKEA sko skuffer, som bestemt kan indeholde køkkenruller og marmeladeglas også er praktisk opbevaring af alt det der ikke er så kønt at se på som grøntfoder.


5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej. Jeg faldt over din kreative blog og det bliver ikke sidste gang jeg kigger forbi :)
Må jeg spørge hvor du har de flotte glas fra, du bruger til opbevaring af løg, gulerødder osv.
Hilsen Charlotte (nikolajsen6261@hotmail.com)

Karen Klarbæk sagde ...

Hej Charlotte
Velkommen "ombord" på bloggen.

De er såmænd fra Søstrene Grene de glas, til ikke ret mange penge. Og da jeg hjælper Anna og Clara med at købe ind, kan jeg fortælle at de kommer igen i butikkerne.
Jeg skla nok vise jer når de er tilbage.

Karen

GitteSP sagde ...

Sikken æstetik ... det ser skønt ud. God dag :-)

Lene sagde ...

Kreativ opbevaring og skøn at se på, som altid Karen

by myr sagde ...

Sikke en god ide...og fint ser det altså ud:-)

jeg får lidt flashback til min bedstemors kælder...der havde hun et "viktualierum" som hun kaldte det. Der var FYLDT med alskens forskellige dåser med henkogte ferskner, flåede tomater og majs købt i store mængder på tilbud, bedstes hjemmelavede hvidvin stod i store ballon kar og boblede, der var 8 slags forskellige hjemmelavede marmelader og kagedåser stablet op med forskellige hjemmebagte småkager til når der kom "fremmede" - det syns jeg var så sjovt et udtryk. Sådan sagde bedste altid, hvis de skulle have gæster..så kom der "fremmede" :-)

Åh herlige minder...og lidt vemodigt:-)

Men det var et sidespring til dit flotte "store køleskab" :-)

Kh. Malene