torsdag den 19. april 2012

Indien tur/retur lørdag/onsdag

Som lovet kommer her lige lidt billeder fra min Indiens tur.
Mine ture er nok ikke som mange andres. Det her er jo arbejde, hvor sjovt det end lyder at det er i Indien det foregår.
Så billederne er altså ikke bedre, end hvad man kan fotografere på vej fra A til B eller uden for bilen på vej ind og ud af bygninger.
Så er I advaret....





Her var bare et par få eksempler på, hvd man kan se fra en bil i New Delhi.... 
Det har været herligt, travlt og inspirerende.
Gæstfrit og imødekomment.....fantastisk.
Jeg er lige klar til at tage tilbage.

Har jeg husket at sige TAK fordi jeg får lov til at have sådan et dejligt arbejde?


5 kommentarer:

Davids Engle sagde ...

Ja det ser godt nok eksotisk ud. Forleden sagde de i nyhederne, at to elefanter var gået på tur i et villakvarter. De var naturligvis smuttet fra et cirkus, men folk i kvarteret gjorde store øjne, da de så et par velvoksne elefanter stå og nappe af deres rhodondendron:-) Ikke hverdagsliv i DK, men naturligvis i Indien.
Kate

Stella Dea sagde ...

Åhhhh Indien, min yndling over alle og Delhi. Håber du nød det trods arbejde. Jeg fik en rejse i fødselsdagsgave af min mand. Det bliver nok ca tre uger til Indien. Denne gang regner jeg med sydIndien. FANTASTISK land og vidunderlige mennesker. Smukke og gæstfrie.

Annette sagde ...

Du må hilse min mand og søn, hvis du støder på dem :-D....ahhh mon. De er på en velgørenhedstur fra syd til nordindien , de kører i en tuktuk, så det giver mange oplevelser.
Rigtig god tur til dig.
hilsen Annette

Ninette sagde ...

Hvor ser det spändende ud!

EnHeberg sagde ...

Whau, hvor fedt! Indiens mange oplevelser venter også på os på et tidspunkt. Det er ihvertfald planen - lige når Andrea er "lidt" større :)