torsdag den 1. januar 2009

Happy New Year

Jeg vil ønske ALLE mine nye blogvenner et RIGTIG GODT & LYKKELIGT NYTÅR.

Der er nemlig ingen "gamle" blogvenner, for det var først i sommer denne fantastiske verden pludselig åbnede sig for mig....godt hjulpet på vej af en mail fra norske Lena og hendes fine blog: http://bomedbarn.blogspot.com/ siden da har jeg været på stort set hver dag i alle jeres forskellige universer. Jeg glæder mig til et HELT år med blog venner og ser frem til flere nye bekendtskaber i det nye blog-år.
Vi har haft en SKØN nytårs aften med gode venner og nu sidder jeg alene i kælderen ved computeren for første gang i lang tid. Klokken er 03.45 om natten, men det gør ikke noget for jeg kom jo hjem fra Usa i går så jeg er FRISK som en havørn.....men om et par timer når jeg skal op....pyha.
Min mor havde lavet den fineste kransekage til os. Godt nytår og tak til dig. Og STOR tak til min søster og familien i USA for en skøn JUL hos jer.






3 kommentarer:

Ulla V. sagde ...

Og jeg har lige fundet din fine blog ;0) Jeg vil se frem til at følge dén og dine mange skønne ideer i det nye år.

Godt nytår og ønsker om det bedste...

Karin Grøn sagde ...

Godt nytår og velkommen hjem fra det store Ydland, som Fiffig Jørgensen ville have sagt. Håber I har haft en god tur.Tak for linket til den fine norske blog. Den vil jeg til at interessere mig for.

Kh. Karin

Det gule hus sagde ...

og jeg har også fundet det blog, jeg håber ikke du er stoppet igen.