søndag den 4. januar 2009

K design Denmark

Mine svigerforældre havde et firma i 70'erne. De lavede disse skønne ophæng. Der fandtes ugler. høns med æg og kyllinger og naturligvis vikinger. Alt stof kunne standses ud af ret få forme. Så syede min svigermor dem sammen og de blev solgt i de små skønne poser med logo og det hele..... De har desværre solgt formene for længst....hvem kunne da også vide at de ville få en svigerdatter der ville have ELSKET at eje sættet (med masser af gode patchworkstoffer).
Posene her er hvad der er tilbage. Vi elsker at eje bare lidt af 70'erne.





2 kommentarer:

damsgaarden sagde ...

Det er jo nostalgi, dem kan jeg godt huske, fine og smukke syntes jeg også de var dengang.

Karin Grøn sagde ...

De er rigtigt fine. Jeg kan godt huske alle ophængene fra 70 erne i karton og i stof. Du har helt ret- kunne også godt se dem i noget amerikansk stof med guld osv.