søndag den 11. januar 2009

Store husmor dag

Jeg skal have afrimet fryseren, men for at slippe for det, fandt jeg hurtigt på at bage i stedet, for jeg har disse skønne blomstrede forme liggende lige klar til brug. I samme pakke var nogle andre og dem nænner jeg bedre at bruge.


Dagens opskrift var RIMBO boller. Et sikkert hit hos både børn og voksne. Og da vores yngste var på tur med en veninde, havde vi jo lige lidt til kaffen når de kom tilbage.
Kagerne skal hæve 2 timer i formene så det er nemt, bare det er forberedt i ordentlig tid.

De er sådan lidt fastelavnsbolle-agtige, så årstiden taget i betragtning kan vi jo lige så godt komme i sving til fryseren med det samme. Nu er der bare lige det problem at der er dårlig plads - før den er afrimet........så gæt hvad min søndag skal gå med????



1 kommentar:

Anne sagde ...

Uhmmmmm, de ser gode ud, Karen, også i de røde forme!
Jeg smiler lidt, når jeg forestiller mig hvordan du har snakket mig dig selv om, hvorvidt de fine blomstede forme nu skulle bruges...

Jeg har lige googlet Rimboboller, de lyder lækre, man kunne vel ogås komme lidt kardemomme i dejen, og måske en lille haps marcipan i midten, hvis man havde en rest fra julen...

Ha' en dejlig søndag i selskab med den der fryser.
Min trænger også, men jeg lader som ingenting...