fredag den 19. december 2008

Magi i luften og juleferie

Så oprandt dagen. Det næste bolig katalog som jeg laver hos Stof og Stil blev færdigt for en uge siden og lister med varer blev korrigeret i dag, så nu er der JULEFERIE. Kataloget udkommer i begyndelsen af Februar 2009.Helt tilfældigt kom jeg til at sætte nissen fra et kræmmerhus (min søde veninde Lone der er ferm til håndarbejde lavede den forrige jul til mig) op ad bambi....og det så nærmest ud som om hun faldt den om halsen.... Mine piger er vilde med feer og alt hvad der hører til dette univers, så kæmpe "diamanterne" i gangen forsvinder af og til i en leg, for at dukke op igen flere dage efter.
Lige nu er de der. Klar til at indgå i legene hele juleferien.


8 kommentarer:

hanne ewald sagde ...

Hej Karen
fin nisse lone har lavet.
Vi ses til nytår - og jeg skal hilse fra Jørn og sige at han også meget gerne vil komme - med sine to børn. Vi kommer altså 9 fra fyens land.
God tur til Usa - Hils Ida hendes og din mand og børnene.
god jul- vi ses!
Knus
Hanne

Bo med Lena sagde ...

Hei Karen.

Går det bra hos deg? Jeg er sååå spent på den nye katalogen. Er det mye fint? Noen sommerlige, fine nyheter på boligstoffene?

Ønsker deg noen flotte dager med juleforberedelser:)

Bo med Lena sagde ...

Har du ikke "truffet" de norske kundene i siste katalog..? Jeg har ikke hatt så mye tid denne høste på grunn av butikkstart, men jeg likte iallefall julestoffene veldig godt.

Men det nok endel forskjeller på de forskjellige landene, selvom vi ligger nær hverandre. Ser det tydelig når jeg jobber med stylistoppdrag for for firmaer som skal lage kataloger og er representert i flere land.

Karin Grøn sagde ...

Dejligt med et afsluttet arbejde. Sikke en dejlig nissekone. Hun er godt nok sød.

Bo med Lena sagde ...

Jeg synes fjorårets farger var helt nydelige hos Stoff &Stil. Blir det noe av det samme...eller helt andre type farger?

På vinteren går jeg helt i jordfarger, mens på vår/sommeren er det så deilig med litt mer sukkertøyfarger:)

Må bare huske på å si at jeg er SÅ imponert over alt det fine du laget til salgsmessen på skolen deres. Du er utrolig flink!!

Klem*

Karin Grøn sagde ...

Hej Karen. Tak for kommentaren på min blog. Hvor er det sjovt, at det er dig, der har designet de små svampe fre Stof og stil. De er både nemme, sjove og utroligt søde og hurtige at lave. Sådan en times tid før man skal i byen, så knalder man lige 3 sammen og så på et stykke pap og et stykke celofan og en sløjfe og man har en fantastiks værtindegave- der ikke har kostet noget andet end tid.Kunne du ikke designe nogle nisser til næste år, der passer sammen med dem. Gerne nogle i flere farver og størrelser.

Huset på toppen sagde ...

Ønsker deg en riktig fin juleferie:-)
Gledelig og fin jul!
Juleklem fra Linda

Helle : sagde ...

Hej Karen
Jeg fandt jo ud af at det var dig der har fremstillet fluesvampene, jeg har lavet op til flere af dem, og de bliver altid modtaget med glæde. Glæder mig til at se hvad du finder ud af til næste år ;-) som Karin skrev er nisser gode eller nogle små harre.