fredag den 9. december 2011

Fredagens perleblogger

Fredags perlen er Marianne med øko-madbloggen Tante sød og den sure citron
Og uha, hvor får hun mig til at glæde mig, til at skulle lave mad igen,
når jeg flytter i min nye ejerlejlighed om kun 1½ uge.
Nu har Pindsvine manden lavet mad i alle årene...måske jeg helt har glemt hvordan?
SÅ ER DET JO LIGE, der er dukket fantastiske bloggere op med madblogs, der får mig til at tro, at jeg også kan....(igen).


Og så er det lige du måske spørger hvorfor Marianne viser et tæppe når hun er øko-madblogger!
Det er da fordi hun også er kreativ med en hæklenål o.s.v.
Super flot projekt ikke?
Vi har vist en aktiv dame i kikkerten i dag.
Skynd dig ind og kig med.
Rigtig god fredag.

2 kommentarer:

irene sagde ...

Fint teppe!!
God fredag till dig också!
Kram Irene

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

Tusind tak Karen for dine pæne ord - det varmer meget. Jeg håber du virkelig får lyst til at lave en af mine retter, når du snart kan se frem i dit og børnenes nye hjem. Glædelig julemåned. KH Marianne