torsdag den 10. december 2009

Bagsiden af medaljen 11. Decembers gave og 10. vinder

Her er kalender pakken den 11. December. Den store stjerne blev valgt forleden, så nu er den lille tilbage. Du kan som vanligt være med i konkurrencen ved at lægge en kommentar til mit indlæg 11. December inden kl. 17.30.

Og dagens vinder er:
Dagens 4. kommentar der var fra Handmade by Malle. Hun bor i Californien...og har super gode nyheder på sin blog "just now".Til lykke med de 2 nissepiger. Sender du mig din postadresse på mail: klarbaek@vip.cybercity.dk jeg håber du kan bruge pigerne næste år, for de når dig næppe før jul.



Jeg skulle jo have besøgt min yndlingsven Wenche, men jeg har SÅ ondt i mit hoved at jeg kun sidder oppe lige nu med 2 stærke piller indenbords.
Har mest lyst til at kaste op og skal spare jer for flere detaljer. Medaljens bagside er når jeg har kørt på i ugevis med mine 4-5 timers søvn og aktiviteter i døgnets vågne timer, at jeg får hovedpine. Det betyder "I SENG OMGÅENDE". Har ligget fra jeg kom hjem kl. 16.30 og til nu.
Vi ses i morgen....jeg trækker allerede kl. 17.30 da jeg skal til Rap-ande arrangement med tøse gruppen.....hvis jeg da er frisk igen.

38 kommentarer:

Bournonville sagde ...

Det var da trist at høre du er skidt, håber at du får det godt igen.
jeg hopper om bord endnu en gang og prøver lykken igen :)

god bedring
-Sara

mette b sagde ...

Ja, hovedpine er ofte en bivirkning til megen aktivitet... God bedring og... jeg prøver lykken igen. KH Mette

[Spitzenklasse] sagde ...

Jeg er med igen.


Og god bedring - og tak for reminder om at man ikke kan slippe godt fra at sidde oppe til kl. 3 om natten og stå op til almindelig tid, alt for mange gange i træk.

Det er nemlig sådan min speciale-slutspurt foregår.

/Mette

KATE ♥ sagde ...

Jeg er stanhaftig og prøver igjen.
Håper du er i bedre form i morgen.

Kengis sagde ...

Prøver lykken igen!
/Signe

randiglensbo.dk sagde ...

Jeg vil gerne prøve at vinde den smukke stjerne! Rigtig god bedring:-)

Hanne sagde ...

Sov godt og længe.
Jeg vil voldsomt gerne pynte mit værkstedsvindue med den smukke stjerne.

Anonym sagde ...

Den lille stjerne er skam også super-sød! Den må meget gerne skinne hjemme hos mig :)
Hilsen Annitta (1 lod)
annitta.krogsgaard@oncable.dk

tusindfryd sagde ...

Kære Karen
Glæder mig til Lørdag og prøver lige den lille stjerne også ;-)
God bedring.
KH

Claudia sagde ...

Jeg er med igen med et lod.

Frau Putz sagde ...

ØV! Jeg hader hovedpine. Alt står simpelthen fuldstændigt stille, når hovedet værker. Stakkels dig!

... og så har du alligevel trukket vinder... og lavet en ny chance for at vinde en af de flotte stjerner (Savner stadig den tutorial, så jeg kan lave en selv, hvis jeg ikke vinder...)

Jeg kaster i hvert fald straks et lod i skålen.

KH Frau Putz

Tina sagde ...

Øv med hovedpine. Rigtig god bedring og nattesøvn til dig :-)

Jeg er klart med igen. Skøn stjerne :-)

Kh Tina

Villa Ko sagde ...

Jeg prøver også lykken igen, tak :-)

Finurligt sagde ...

Den er så fantastisk den stjerne!

God bedring!

Kitt Belinda Poulsen sagde ...

Hej Karen.
Jeg har modtaget mine to spænder med posten i dag og de er super fede :) Og klæder også mit nye hår, som jeg håbede. Rigtig go bedring. Knus.

trinesoehest sagde ...

God bedring!!
Jeg er med igen igen :-)

KirstenK sagde ...

Øv, med ondt i hovedet, håber du snart er frisk igen, jeg vil da gerne "nøjes" med den lille stjerne...

Tan Family sagde ...

Oh, I wish that I could translate all of this! What an amazing window star!

Margith sagde ...

Hej Karen!
God bedring til dig. Den lille stjerne vil også pynte hos mig.

KrudtuglensMor sagde ...

Åhh hvor træls for dig :) håber det er bedre i dag!!
Prøver lykken med den fine stjerne

Trine (groovy baby) sagde ...

God bedring, din stakkel....jeg prøver også igen.

kh
Trine

Unknown sagde ...

Håber du er frisk igen ! På den anden side er det godt, at din krop kan sige fra- fortælle at ni må du altså ligge dig ned ! Du har krudt i rumpen :-)
Jeg vil gerne forsøge lykken :-)

Ravheksen sagde ...

Haaber du har det godt nu.
God fredag til dig uden hovedpine:-)

unikarina sagde ...

Jeg prøver lykken - og håber du er blevet frisk igen. Pas på dig selv.

Fru Thornholm sagde ...

Håber du er frisk igen.
Jeg vil gerne prøve lykken en gang til :-)

Karin Grøn sagde ...

Ja, jeg plejer at sige, at man altid må betale ved kasse 1 når man har lavet for meget. For mig betyder det som regel bare at være ude af huset og køre til Aalborg og tilbage igen, men hellere det end at sidde og se tilbage på et kedligt liv.
Håber du er ved at blive frisk igen.

Darling L sagde ...

Jeg prøver lykken igen.
God bedring!

Maria sagde ...

Jeg vil også gerne være med igen.
God bedring og god weekend til dig.

Vh Maria

Marie sagde ...

Rigtig god bedring.. :-) og jeg er helt vild med den lilla stjerner.. Så jeg er med igen...

Westmose sagde ...

Hej Karen - ja kroppen skal nok sende signaler, hvis vi presser den lidt for hårdt! Håber du har fået en god søvn og er klar til en dejlig weekend. Jeg vil gerne være med igen. Kh. Mette

Fru Knudsen sagde ...

Ja så prøver jeg igen. Jeg har desværre ikke så gode erfaringer med at vinde i lodtrækning, men hvis jeg ikke forsøger, ja så vinder jeg jo heller ikke, og dine fine ting kunne jeg godt tænke mig at vinde. Håber du er blevet frisk igen!!!!!

Belinda sagde ...

Håber du snart får den bedre.
Jeg prøver igen lykken :)

En fugl i hånden sagde ...

I'm in! Sov godt, og god bedring Karen!

Mette Sund sagde ...

Den stjerne må jeg eje....den kunne hænge så flot på legeværelset.

Anonym sagde ...

prøver lykken - måske er man heldig.
charlotte s

Linnea skriver: sagde ...

Jeg hopper med her - vil nemlig rigtig gerne vinde (også i dag).

Hilsen
Anette Linnea
anettelinnea@pc.dk

Karen Klarbæk sagde ...

Slut for i dag.
Jeg trækker en vinder lge om lidt.

Karen

SOLSAUM sagde ...

Å, no er det vel min tur, eg håpar på det;o)

God betring!