mandag den 24. november 2008

Hvide juletræer

Det hvide juletræ i papir kan man lave efter Stof og Stils julekatalog. Der er en skabelon at tegne og klippe efter....4 lag, der til sidst syes sammen med lange sting på en symaskine. Så skal træet bare folde sig ud.
I det nye BOLIG LIV er der et tilsvarende træ på forsiden, dog en anden model end min.

Det klassiske svenske (ret mig om jeg tager fejl) pinde juletræ har jeg fået min mand til at lave til mig. Hele 2 styk fik jeg, så vi kan brug dem til udstilling på julebasaren på lørdag på børnenes skole....ja, jeg skal nok huske at tage billeder til min blog.
I aften har min mor og jeg sammen bundet 10 adventskranse til samme basar så jeg er lige kommet hjem her kl. 22.15 og ja, jeg kører 6.30 om morgenen...."ja ja vi ved godt vi er tossede....he he men vi er det hele tiden"....
Hele vores vej er gravet op og ligner lige nu en grus vej, da der laves nye kloakker og vandrør.....det glæder vi os til er overstået om et par uger.






4 kommentarer:

borghild sagde ...

Flotte juletrær, både det svenske og det i papir!:-) Og jeg gleder meg utrolig masse til å se bilder fra basaren, det høres ut som om både du og din mor er supereffektive og får laget masse!! Lykke til!! Klem B:-)

Huset på toppen sagde ...

Koselig juletre i papir,og det svenske med fugler:-)
Lykke til med basaren,og salget1

Ha en fin uke!
Klem Linda

Vibeke sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Vibeke sagde ...

Så herlig!
Lykke til med basar Karen :o)

Klem Vibeke