torsdag den 31. januar 2013

Tur i Zoologisk have for jeg ELSKER bjørne.

Her dukkede lige en undskyldning op, for at se mine yndlingsdyr i Københavns zoologiske have, når jeg skal til fest på den anden side af broen den 9. Februar.....også selvom jeg ikke engang har mine piger med. Det nye anlæg åbner den 5. Februar....så jeg kan blive blandt de første "tilskuer bjørne".

Med til historien hører nemlig, at jeg er blevet kaldt "bjørnen" i rigtig mange år af mit liv, p.g.a. mit mellemnavn: Predbjørn. 
Så gæt hvad mit yndlingsdyr er og hvor meget jeg glæder mig ?

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Rigtig, rigtig god fornøjelse :)
Så bli'r der "familiesammenkomst", he he - herligt ;) Fedt med de nye anlæg, de trængte også i dén grad.

Kh. Pia

Lene sagde ...

åh ja jeg er også ret vild med bjørne. Har et stort ønske om at besøge den der bjørne-park i nordjylland (kan i skrivende stund ikke komme i tanke om navnet). Da jeg så reklamen med isbjørnene, var jeg bare klar til at tage afsted med det samme ;D

Fototosse sagde ...

Uf, glæder mig SÅ meget til at se isbjørnene i deres nye anlæg :o)