tirsdag den 29. januar 2013

En rask konkurrence om billetter til kreamesse i weekenden


 Det er nu i den kommende weekend (1.-3- Februar 2013)  der er håndarbejdsmesse i Røvovrehallen...
ups..RØDOVREHALLEN hedder det naturligvis :)
 Jeg har så meget byggerod privat, at jeg ikke kommer afsted.
 Men så tænkte jeg om du måske kunne bruge 2 billetter.
Skriv hvorfor du kommer på krea-messe og evt. om du har planer med besøget?
Jeg trækker en vinder af 2 billetter allerede onsdag aften, så jeg kan nå at sende billetterne til vinderen. Skriv din kommentar og du er med i lodtrækningen.
Læs mere om messen her.

53 kommentarer:

Anonym sagde ...

Dem vil jeg gerne vinde... og jeg bor nemlig lige ved siden af.
Kh Charlotte
folmer@posgaard.com

damsoe sagde ...

Åh jeg vil nyde at blive fyldt op med dejlig inspiration. Og glæder mig over en dejlig messe så tæt på.

Unknown sagde ...

det ville være skønt med 1 billet, prøver lykken:coubak@yahoo.dk

Dorte sagde ...

Hep, dem vil jeg gerne vinde! Ville elske at forkæle yndlingssøsteren med en gratis billet :-)

Tangs Univers sagde ...

Røvoverhallen :-) det var simpelthen en griner, og der kunne jeg godt tænke mig at komme hen :-)
Jeg elsker håndarbejde og nyder altid godt af inspiration alle steder fra... Jeg vil være meget taknemmelig for et par billetter til veninden og mig selv :-)

Mo sagde ...

Ville være rigtig dejligt med en masse inspiration.Det ville glæde mig at kunne invitere min søster med.

Mette sagde ...

Jeg ville simpelthen suge al inspiration til mig og gå hjem og køre dem igennem symaskinen!:-)
Hilsen Mette (mette_green@live.dk)

Rikke sagde ...

Jeg glæder mig til en kreamesse i baghaven. Har lavet aftale med 4 af mine krea veninder om at tage derud fredag formiddag. Glæder mig til en masse inspiration og måske en lille workshop, opdage noget krea man bare ikke kan leve uden :)

KH Rikke

Karin sagde ...

Hvor synd at høre, at du ikke kommer afsted. Men jeg kan nu godt forstå det, med det byggeprojekt du har gang i. Det er altid hårdt, når man står midt i hele processen men det skal nok blive godt :-)

Jeg havde ellers besluttet, at det var slut med køb til garnlageret de næste 6 måneder. Meeen da jeg så, at der afholdes messe her i storkbh, så er jeg da nødt til at tage afsted og lur mig om ikke lageret bliver udvidet alligevel.

:-)
Karin

Stina sagde ...

min veninde og jeg har tidligere rejst tværs igennem riget for at opleve forskellige krea- og håndarbejdsmesser, og fryder os over at det denne gang er tættere på hjem. Weekenden kommer til at stå i kreativitetens skær, både ude og hjemme.

Anne Sofie sagde ...

Åh, vil vildt gerne vinde! Ud og få inspiration til nye projekter og nye områder. Og måske gøre nogen messe-garn-kup :) sofie_steens (a) hotmail.com

Gitte sagde ...

Jeg vil gerne på messe i weekenden:)

Anonym sagde ...

Jeg skal med fordi jeg elsker håndarbejde, og at kigge på og røre ved skønne materialer og få tilføjet flere projekter til listen.. Og så er jeg løbet kritisk tør for noget Kauni uld garn, som jeg meget håber tanterne har med, så jeg kan få tanket op... :)

Anonym sagde ...

Jeg ville helt bestemt tage min søster under armen - og bruge søndag formiddag med kun at se på garn, tale om garn og sikkert købe alt for meget :-).
Tanterne skal helt sikkert have et besøg...
/Helle hea@city.dk

Helle sagde ...

jeg ønsker så meget at vinde de billetter ...

jeg er super flad for tiden så ville det være lykken at vinde og jeg glæder mig meget til at se det hele på lørdag for jeg kommer da :)

Unknown sagde ...

Jeps, endelig på sjælland. Glæder mig og jeg har spredt ordet i øst og vest. Glæder mig vildt til inspiration, øjenguf og lækre materialer. Jeg MÅ vinde :-)))
Vh Pernille

Unknown sagde ...

Jeg skal til messen i Rødovre for at se hvad den kan byde på. Jeg kører altid til Freddericia når der er håndarbejdsmesse der, men hvis man kan nøjes med at køre til Rødovre er det super :-) Jeg har et par strikkeprojekter der skal købes garn til, resten bliver impulskøb :-)

Gitte Luna sagde ...

Jeg trænger til lidt forkælelse, efter 3 uger uger med alvorlig sygdom i nærmeste familie :-)

Carina sagde ...

Det ville være skønt at vinde.. Jeg har planlagt at skulle afted med min mor og vi håber begge, at vi bliver inspireret til nye kreative projekter og ellers bare at være omgivet af diverse skønne materialer, ideér m.m.

Gulstorff1983@gmail.com

Denlillaelefant.blogspot.dk

Anonym sagde ...

Jeg skal ind og have en masse ny inspiration.
Mvh Ane Mette. amfriisnielsen@gmail.com

Judith sagde ...

Jeg har planer om at skulle derind på fredag. Ville være fantastisk med billetter :-)

helle sagde ...

vil SÅ gerne vinde. Har glædet mig i ugevis til messen, og hvis jeg nu er heldig at vinde, kan det være jeg sniger mig afsted 2 dage.
Hilsen
Helle.sandby@hotmail.com

Line Skjøt sagde ...

Jeg vil rigtig gerne vinde :) Jeg skal afsted med min kreative lillesøster, vi har begge lister med ting og sager vi skal se efter :)

Anne-Mette sagde ...

Ih det ville være fantastisk at vinde. Jeg vil bruge messen på at blive inspireret til nye projekter:-) Jeg broderer og mon ikke jeg falder over noget, jeg bare bliver nødt til at have med hjem:-)

KreaKrumspring sagde ...

Vil såååå gerne afsted, men manden og jeg er også virkelig meget andet vi BØR lave i weekenden. MEN hvis nu man havde gratis billet....så var man jo NØDT TIL at tage afsted....

Anonym sagde ...

Jeg trænger til lidt ny inspiration - så jeg håber lykkens gudinde vil tilsmile mig :-)
Figarine

annestuds sagde ...

Endelig en messe i min nærhed, så selvfølgelig skal jeg derud :-D

Anonym sagde ...

Det ville da være dejligt at vinde 2 billetter. Så kunne jeg invitere min søster med på fredag :)
Kh Lis

lisrod@ka-net.dk

Anonym sagde ...

Dem vil jeg gerne vinde :-). Dejligt med en kreamesse på Sjælland ,
Glæder mig til en masse inspiration :-)
Helleallan.larsen@gmail.com

Britt sagde ...

Det kunne være rart at overraske en veninde med en gratis billet og så dele inspiration og glæde med hende en hel dag.

Mie sagde ...

Jeg skal til Københav (fra odense) hele weekenden for at lave kældergulv hos min kære faster. Tænkte at det kunne være fantastisk at holde en lille pause fra knokleriert og nyde nogen timer på messen. Tror jeg skal ha fundet nogle skønne forårs farver i Kauni - skal ha lavet et lækkert nyt tæppe til kolonihaven!
/Mie :)

Anonym sagde ...

Det ville være så dejligt at vinde billetter, så kan jeg tage mi moder og min store datter med til rødovere en fåe n rigtig hyggelig kreainstpirations mormor-mor-datter dag.
Jeg trænger så meget til at blive ladet op med krea iddeér.

betinabisp@yahoo.dk

Karina Simonsen sagde ...

Jeg læser blogs om møder og messer og bliver virkelig inspireret, men gad så godt selv komme på messe - og vundne billetter ville være en fin undskyldning for at blive nødt til at tage nogle weekend-timer ud til formålet.
38875586-a-vip.cybercity.dk

Pernille sagde ...

En håndarbejdsnovice som mig må da afsted på messe for allerførste gang og se hvad der er af gode tilbud og inspiration :-)

Anonym sagde ...

Det ville være fantastisk at vinde billetterne :-)
trine@khatib.dk

Sarah sagde ...

Dem vil jeg gerne vinde - både fordi jeg aldrig vinder noget, fordi jeg aldrig har været på håndarbejdsmesse, og fordi jeg forudser en fantastisk tøssetur med en kær veninde til Rødovre.

MarlarMade sagde ...

Der vil jeg gerne med for at finde inspiration til nye hækleprojekter.
Maria
Marlarmade(a)gmail.com

Anonym sagde ...

Jeg blev så glad da jeg så der var en messe på Sjælland så er det ikke så omstændigt at tage af sted. Så jeg glæder mig til på søndag så tager jeg sammen med min mor. I Frederice fik vi inspiration til ny strikketeknik og pachwork.
Håber jeg er heldig at vinde 2 billetter :-)
Anette

Birthe sagde ...

Ih hvis jeg var heldig ville jeg slå to fluer med et smæk og lave det til en kreativ oplevelse samtidig med en kæreste weekend for manden og mig "over there " :-)

Anonym sagde ...

Jeg kunne super godt tænke mig at invitere min søster med til en ægte hygge-krea-tur. Hun er en habil strikker og jeg syr til hele familien, så det kunne være super at samle ekstra meget inspiration (og da jeg for en gangs skyld ER i Kbh. kan det jo næsten ikke passe bedre!)

Krydser fingre :) Kristina.

PS: håber byggeprojektet snart får en ende så du kan slappe rigtigt af i din lille hule.

jeannette sagde ...

Hip dem vil jeg så gerne vinde og forære den ene billet til en rigtig god veninde:-) valdemar36@get2net.dk

Jette sagde ...

Jeg mangler VIRKELIG noget inspiration til de sidste lange mørke vinteraftner. Og hvor skulle den ellers komme fra end Alt om håndarbejd's messen...

Frk Sindahl sagde ...

Uh dem vil jeg gerne vinde.... Vi gerne inspireres og møde ligesindede der ikke syntes jeg er underlig når jeg finder mit hækle eller strikketøj frem fra tasken
:-)

Anonym sagde ...

Jeg skal på messe med min ældste datter og rigtig hygge os og få en masse nye ideer. Så et tilskud via billetter ville være skønt, pengene kan sagtens bruges på noget mere spændende end billetter.
hilsen Nini, Roskilde

Anonym sagde ...

Hej Karen - Jeg skal på messen med min den mindste på 8 - Jeg har med stor fornøjelse været på messen i Fredericia de sidste 2 år, og er bare vildt glad for en messe her på Sjælland, så kan togbilletten byttes ud med nye materialer :) Og skulle jeg være så heldig også at vinde billetter til indgangen - kan der bare fyldes endnu mere i kurven :) Hilsen Jette jhpilevej@gmail.com

Johanne Tvilling sagde ...

Håber lige jeg kan nå at være med - trænger så meget til et energi-boost lige nu

lis sagde ...

Åh jeg kunne så godt bruge at vinde de to billetter, min datter skal til Rumænien i et halvt år. Hun læser til pædagog og har valgt at gennemføre den sidste praktik der. Det hele har været på plads, i ca. 2 mdr. Troede vi.. For pludselig mandag i denne uge tikkede en mail ind, at der skulle bruges et stempel, inden hun kunne få undervisning i den sprog undervisning der er nødvendigt for at kunne gennemføre praktikken. Stemplet kan kun fås ved udenrigsministeriet i København. Problemet er at hun skal flyve kl. 05.00 den 2. Feb og stemplet skal hentes inden kl. 13 - pludselig blev det nødvendigt, at jeg køre hende til Sjælland og jeg skal være hjemme igen lørdag formiddag. Hvad skal vi dog lave i alle de timer på Sjælland ? Åh håber vi skal en tur i Rødovre hallen :)

Anonym sagde ...

Det er altid spændende at se, hvor kreative folk er. Jeg deltager årligt på et julemarked, og der får jeg ofte brugt min fortjeneste på de andre boder. :oD
Jeg er også altid på udkig efter nye ideer og inspiration, så det vil være fantastisk at vinde billet til sådan en messe.

Mange hilsner
Karina Hartmann

Anonym sagde ...

Det er vist lige sådan en tur som søster og jeg trænger til, så der kan komme gang i lidt krea igen
/Winnie

Anonym sagde ...

At Håndarbejdsmesse har fundet vej til Rødovre, betyder at jeg også må finde vejen til Rødovre :) Krydser & Håber.
Hilsen Bente.

Heidi sagde ...

Jeg vil da også rigtig gerne være med i opløbet om de to billetter 😀
Mvh. Heidi

Sanne Holten sagde ...

ville gerne invitere min faster med på messe - kunne være så hyggeligt, så håber :-)

Peter A sagde ...

Er altid godt med lidt varierede inspirationskilder :)