tirsdag den 15. januar 2013

Siden sidste år....

Siden jeg flyttede ind sidste år, og fik hævet loftet med 25 cm og fik lavet køkken,
har emhætten været den der var der i forvejen....og med løst rør som på billedet.
 
Torsdag aften kommer min nye emhætte, og røret er allerede sat op.
Jeg glæder mig for vildt til at få den emhætte sat op og rørene monteret.
Måske det projekt kan blive klar til det bliver weekend?
Så mangler der bare 2/3 badeværelse, nye rør, tørretider på diverse delmål i projektet og 4 vinduer der skal skiftes ...når de altså lige kommer.
HVEM VILLE IKKE GLÆDE SIG?
 

9 kommentarer:

Curly sagde ...

Jeg er SÅ spændt på tavse det færdige projekt!!

Trinekjr sagde ...

Byggeprojekter - som om de aldring en ende vil tage...men skønt at glæde sig til det nye og så nyde det, når målet er nået:-))
Mon vi snart skal finde en aften at ses til lidt hækling, the og sludder??
Knus Trine

@ sagde ...

Det bliver dejligt for dig at kunne vinge endnu et indflytningsombygningsprojekt af i lejligheden. god fornøjelse med madlavningen torsdag aften under ny emhætte :o)
/Liv

Jenny sagde ...

Det lyder dejligt :) det må være skønt med fremskridt hele tiden :)

Kh. Jenny

Husk at deltage i min give away: eyesofjenny.blogspot.dk

Helle D sagde ...

Stort TILLYKKE med fødselsdagen idag, Karen - sikken en smuk dag at have fødselsdag - hav en god dag!

Monsterscircus sagde ...

Ja, det er godt nok noget af et projekt, kan godt forstå du glæder dig til, at det er helt færdigt! Stort tillykke med fødselsdagen, tak fordi du sørgede for SÅ flot solskinsøen :-) ha en dejlig dag

Mit kreative himmelrum sagde ...

HJERTELIG TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN... Elille fugl har sunget, og du ønskes derfor tillykke. Håber, du har haft en dejlig dag.

Lotte sagde ...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen, Karen :-)
Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

Maria sagde ...

Tillykke med fødselsdagen. :-)