mandag den 14. november 2011

Modestoffer

På sidste kreative messe i Middelfart, mødte jeg en skøn og sprudlende pige.
Flagrende hår og gang i snakketøjet , som jeg selv.


 Det viste sig, at hun er indehaver af en skøn garn og stofbutik i Vejen.
Og forleden på Kreative Dage, var hun der med en stand.



Billderne her, er fra lige inden vi åbnede på messen den sidste dag.
Derfor er det lykkedes at få billeder unden kunder på :)

Nu har jeg en brændende lyst til snart at se nogle venner i Vejen.....for lige at kunne slå et
smut ind forbi hendes rigtige butik.
Har du langt dertil, finder du hende lige her på nettet:
Eller på bloggen her

7 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Hej søde. Jeg vil elske at du kikkede forbi så vi kunne snakke meget mere.
Jeg tænker tit på dig og håber af hjertet at du har det godt og husker at passe godt på dig selv.
Kram

Davids Engle sagde ...

Og Dorthe var så sød at forære os en masse lækkert garn til vores blogtræf i lørdags. Det faldt i meget meget god jord.
Knus fra Kate

Villa Ko sagde ...

Jeg har handlet der flere gange, men heller ikke set butikken endnu. Det må komme en dag :-)

Louise sagde ...

Jeg er total forelsket i børnetøjet. Hvor kan jeg få fingre i det :)

Anonym sagde ...

Jeg har heldigvis ikke langt til modestoffer;)). Fantastisk dejlig butik. Jeg håber snart jeg kan få taget mig sammen og komme igang med at blogge. Hilsen Karina

EnHeberg sagde ...

Så skønne ting! :)

Lene sagde ...

ja Dorthe er en dejlig kvinde, der altid er hjælpsom og gi´r et godt grin. Og hendes butik er rigtig lækker.