fredag den 9. februar 2018

Lækkert, isolerende og smukt babytæppe i uld

Jeg er slet ikke færdig med tæpper, selvom jeg allerede har lavet indlæg om tæpper ;-) Lige nu er jeg i gang med det super smukt og lækkert babytæppe i uld. 


Jeg bruger tre tråde, så tæppet bliver lækkert tykt og isolerende til fx barnevognen eller så baby kan ligge på det på gulvet. Jeg strikker det i perlestrik og så er planen, at der kan komme en smuk kant rundt om. Hvilken ved jeg ikke helt endnu. Måske I har nogle gode ideer?


   Når jeg har strikket tæppet færdig og fået lavet en opskrift til, kommer opskriften selvfølgelig på min webshop. Indtil dag kan du fx vælge at strikke babytæppet eller hækle barnevognstæppet i mit lækre økologiske bomuldsgarn (begge opskrifter fås også som e-opskrifter).




Ingen kommentarer: