tirsdag den 30. januar 2018

25 farver - så mange muligheder

Når jeg skal i gang med et nyt projekt er farvevalget ofte det første store spørgsmål, der skal løses. Det er altså ikke altid lige nemt!

Lige nu er det uld jeg arbejder med, her har jeg 25 lækre farver at vælge imellem.


Nu er jeg jo så heldig, at jeg kan gå og kigge og mærke på alle farverne i min forretning. Du er også meget velkommen til at kigge forbi her i Silkeborg og se, hvilke farver du vil lade dig inspirere af.

Alternativt er jeg jo så heldig, at der er dygtige forhandlere rundt om i landet, der sælger mit garn. Her er du også velkommen til at kigge ind og finde dine næste farver. Det er desværre ikke alle, der sælger mit uldgarn. De steder må du nøjes med at lave fingre og øjne løbe over mit bomuldsgarn.


Vil du gerne have inspirationen hjem i stuen, kan du nu købe farvekort på min webshop. Der er farvekort til både mit økologiske uldgarn, økologiske bomuldsgarn (både det alm. 8/4 og det lidt tykkere 8/8) og mit helt nye garn lavet af genbrugte plastik flasker.

Du er selvfølgelig også meget velkommen her i butikken, hvor du også kan købe farvekort til alle mine garntyper. Det bliver ikke nødvendigvis nemmere at vælge, hvilken farve du skal bruge til dit næste projekt, men så kan du da både se og mærke mulighederne hjemme i sofaen.

Ingen kommentarer: