mandag den 22. januar 2018

Gratis opskrift på hæklet serviet, der passer til det smukke musselmalet mønster

I sidste uge var der stor aktivitet i flere store hæklenetværk, fordi der var nogen der efterspurgte denne smukke serviet med en blomst, der passer perfekt til det gamle musselmalet stel. 


Der var flere, der var overbevidst om, at det var en serviet fra min "serviet-bog" (den fås også som e-bog). Det er det desværre ikke, men der er 35 andre flotte servietter i bogen. Både til kaffe, frokost og middag.
  

Da der var flere, der købte min bog i håb om at finde opskriften i den, lagde jeg opskriften ud gratis. Den kan du hente gratis her. Opskriften er til en middagsserviet. Jeg er lige nu ved at tjekke opskriften i kaffeserviet størrelse og frokostserviet størrelse for evt. fejl så også disse kommer i webshoppen.
  

Min Dark Lavender passer perfekt til blåmønsteret porcelæn. Ønsker man en lidt lysere nuance, anbefaler jeg farven Lavender

Ingen kommentarer: