onsdag den 18. januar 2012

Skuffer!!!!! HURRA!

Lige et snapshot fra køkkenet i aftes og den nye udvikling....
Der kommer simpelthen et skuffemodul der hvor SMEG køleskabet skulle stå, for der er det problem med SMEG, at et køleskab på 60 cm i brd. skal bruge 80 cm for at kunne åbnes,
og det er der jo ikke lige plads til.
Så skal jeg have et SMEG i stedet med en højde på bare 96 cm. Så pludselig så det hele lidt fjollet ud.
Men min gode ven og boligstylist Tina, kom et genialt løsningsforslag:
"Sæt da det lille SMEG køleskab op på bordet".....
Så i aftes købte jeg mere bordplade, et skuffemodul, kantliste, sokkelforkant og sokkelben i IKEA.
Køkenet bliver langt mere optimalt med skuffer, som der før ikke var plads til.
Og NEO/Feng shui veninden siger det er godt ikke at samle"lager"af mad, så et lille køleskab rækker fint til mit/vores behov.
Jeg elsker gode rådgivere der siger det jeg vil høre :)


Lige om lidt rykker det.
Køleskabet er også bestilt og kommer denne uge.
Nu skal elektrikeren lige flytte et stik fra under til over bordet .....

3 kommentarer:

Belinda sagde ...

Det bliver bare så fint. Og så fik du jo dit fine køleskab selv om det kun er halvt.
Glæder mig til at se det hele :)
Forresten er det så ikke noget med at det er godt at have vand eller symboler på vand ved indgangen til huset? Så kan baggangen vil godt bruges også?

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg kender ikke alle ideerne eller reglerne bag feng shui, men jeg arbejder på det....og har en super vejleder.
Og ja, Belinda, vi ses da snart igen.

Karen

Tina Dalbøge sagde ...

Dejligt at du kunne få skuffer... Det kører bare i din vej det hele :-) Tror du ikke at du kommer til at savne det køleskab ude i gangen? kh Tina