torsdag den 12. januar 2012

Nu er det bordpladernes tur....og så...

Nu er bordpladerne ved at være gennembearbejdede med hvid olie, så lige straks kan tingene komme på plads og jeg kan bebo køkkenet for alvor. Nåh ja, der mangler en stikkontakt eller 2 og lidt mere maling, fodpaneler o.s.v.
Men det er høje hårde tid  bordet bliver klar, for i de nærmeste dage kommer der snacke-spise-og sovegæster og til sidst også brunch gæster.
Jeg glæder mig til "ryk-ind" og til at få ryddet det sidste op.


16 kommentarer:

Design À la Camara sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Design À la Camara sagde ...

Mange fine detaljer - stikkontakter og vask - thumbs up.

Og arsenalet af råvarer til ryk-ind - er der også godt på vej - eller er til til ny kost?

Du bliver glad for looket på bordpladen - god højde og tykkelse.

Helle Jakobsen sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt og indbydende ud. Er vild med lamperne også. Heldige brunchgæster :)

Anonym sagde ...

Det ser super hyggeligt ud, tillykke med resultatet ;-)
Ha`en dejlig dag.

Anonym sagde ...

Super fedt køkken, Karen! Og lige dig :) Held og lykke med dit nye liv! Jeg ved du vil nyde det fuldt ud :)

Gitte Barlev sagde ...

Hvor ser det godt ud:-) Selvom det er hårdt, kan det også være dejligt at starte "forfra" og lave tingene, som man helt selv ønsker det:-)Godt gået:-)

Anette sagde ...

SUPER FEDT KØKKEN. Jeg håber også det bliver min tur til et sort ikeakøkken. Jeg har forelsket mig i deres højglanslåger. Men ved ikke, hvor nemme de er at holde, hvis de er sorte.
God dag til dig fra mig
Knus Anette

sannepkunst sagde ...

Det ser rigtig godt ud (0:

Belinda sagde ...

Hvor bliver det fint. Og jeg er sikker på at du bliver klar til din fødselsdag!

e sagde ...

Lykke til - super flot :)
Glæder mig til at se før og efter billederne sat sammen ;)

c.lau´s gavebod sagde ...

Du har da fået dig et skønt køkken. Jeg var spændt på, at se det, når det nu var sort, men det er bare flot.
Det lyder til, at du køre derud igen? Husk nu lige at trække vejret, og gi´dig tid til, at bearbejde alt, det du har været igennem.
Ha´en god dag.

Emilie sagde ...

Det ser bare knaldhamrende godt ud, dit nye køkken!

Lene's kage-design sagde ...

SKØN køkken :)

Laila sagde ...

Fantastisk køkken, har været skønt at være med på denne "Køkkenrejse" :-)

skovlygaard sagde ...

Hej
Tillykke med det nye køkken, jeg elsker vasken;) kigger på sådan en hver gang jeg er i Ikea, ønsker mig så meget et nyt køkken;D
Hilsen Sussie

hanne ewald sagde ...

NæææææææææææææææH hvor pænt :-)