onsdag den 28. februar 2018

Multifarvet garn på tilbud

Jeg har fået et stort restparti multifarvet garn hjem. Ti af farverne har jeg fået så meget af, at de er til salg på min webshop og hos mange af mine forhandlere i det ganske land.


Men ud over de ti farver har jeg utallige af andre farvekombinationer her i butikken, så kig forbi og gør et godt køb. Nøglerne i butikken, ja alt det multifarve garn, er kun så længe, jeg har noget af det tilbage. Så vent ikke for længe med at komme og besøg mig i Silkeborg.


Alle mine opskrifter kan selvfølgelig hækles med det multifarvede garn også. Lige nu er jeg ved at hækle mit båltæppe i lilla-mix. Opskriften på båltæppet kan du finde i min webshop som både e- og trykt opskrift.


Jeg sælger alle de multifarvede nøglerne til 12,50 kr. stk., men køber du ti nøgler eller mere får du dem til 10,- kr. stk. i butikken.

Ingen kommentarer: