lørdag den 23. april 2016

Hæklet babykrave design Karen Klarbæk

Jeg er i gang med en bog med babysager og har i den forbindelse siddet oppe den halve nat mellem onsdag og torsdag, for det kom endelig på plads onsdag aften hvordan min lille babykrave skulle se ud, og så skulle jeg i butikken og have den ugentlige hækleworkshop, der er der fuldt booket med skønne hækleglade kvinder, så klokken var 23.00 inden jeg kom i gang....og den skulle da lige være færdig med det samme :-)
Du finder opskriften her: Hæklet babykrave
Men jeg gør opmærksom på at den senere vil blive del af en e-bog og måske også en trykt bog denne gang.
Bemærk inderste mål om halsen skal være minimum 33-34cm


Kraven består af lm, fm, stm, dob. stm og tredobbelte stangmasker og til sidst krebsemasker men....den er let at gå til.
Eget design, inspireret af de fine kraver i sytråd jeg selv havde som barn i slut tresserne.



Farven her er faded jeansblue
Kraven er hæklet i mit eget bomuldsgarn Karen Klarbæk colorcotton.






Ingen kommentarer: