tirsdag den 7. januar 2014

Jeg er i TV2 Fri/Frihuset tirsdag og onsdag den 7.-8. Januar hvor jeg hækler Granny Square tæppe

Lær at hækle Bedstemor firkanter.
Det er noget af det simpleste indenfor hækling.
Jeg viser 2 dage i træk i Frihuset på TV2 Fri, hvordan man hækler firkanterne og en nem måde at hækle dem sammen på.
Du finder link til step by step billeder her på min blog.

Og skal du bruge det bedste værktøj? Så finder du Clover hæklenåle her hos Tante Grøn.
Alle 3 modeller har de glatte nåle, så man kan hækle hurtigt og det glider nemt :-)
 

8 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvad til ved du det :-9 kan ikke finde det nogen steder og vi er en flok hækler der meget gerne vil se det mange hækle hilsner fra Ag

Karen Klarbæk sagde ...

Det plejer at være mellem 11.20 og 13.00
Kender ikke nøjagtig tid.


Karen

Hygge-Strik sagde ...

Holder øje med dig :-)

Hanne sagde ...

Jeg håber det kan findes et eller andet sted...jeg er i skole på sendetidspunktet

Lene sagde ...

ej jeg gik glip af dig i går, faldt simpelthen i søvn inden programmet startede (migræne-medicinen gjorde mig så træt). I dag sidder jeg klar og skal nyde at se dig :). Du gør det så prof og inspirerende, så selvom jeg godt kan hækle grannies, så vil jeg da ikke gå glip af dig i dag :). Knus

Unknown sagde ...

Hej Karen
Dejlig blog og hjemmeside du har. Jeg så kort indlægget idag på TV2/fri. Blev lidt forelsket i de store garnnøgler som du brugte til tæpperne - hvilket mærke er det og hvor har du købt det :)
HIlsen Pia

Anonym sagde ...

Hej

Har du en opskrift til det andet mormor tæppe ... det med striber - den Cecilie sad med.
Venligst Ingrid

Hans sagde ...

Det er konge. Den slags eksponering må give en masse trafik til din blog :-)