torsdag den 21. november 2013

Sociale videoer ...og en lille personlig fortælling fra det virkelige liv

Min fars familie, kendte en rig tysk familie. Manden havde så vidt jeg husker opfundet fjernvarme princippet.
Da de var døde, kom der brev om at min far og min farmor havde arvet et beløb hver. I testamentet som var medsendt, stod der endvidere at chaufføren arvede bilen, husholdersken et større beløb og til sidst var angivet at de havde givet et helt hus til SOS børnebyerne. Dog skulle huset bære fruens navn.
Jeg kan slet ikke se titlen: "SOS børnebyer" uden at tænke på, hvordan de kunne sidde på sødeste vis, og planlægge hvad der skulle blive af formuen, når nu de ikke selv havde fået børn.
Så lige netop DER, hjalp der en "kære mor".


1 kommentar:

cara pemesanan ace maxs sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.