lørdag den 7. september 2013

Fantastisk #FOODFESTIVAL 2013

Fremtid....FOODFESTIVAL.
Lur mig om ikke det er den mest trndy ting at foretage sig denne weekend?
Har du ikke planer endnu, kan du nå at ændre dem og tage på inspirationstur 
til Tangkrogen i Aarhus.
Køb billet på:
Foodfestival Billet pris 75 Kr.
Ved indgangen 100 Kr.

Og hvorfor ????
Fordi det er SÅ inspirerende, at jeg er klar til at tage afsted i morgen igen.
 

 
Hotteste spot på festivallen er svampestanden og folkene bag: Tvedemose
Her kan man lære mere om svampe, smage og ikke mindst købe friske svampe til god pris.
Og gud ske tak og lov, så er SUPERBEST igen dem der er på banen, når jeg mangler flere svampe i næste uge, selvom jeg har købt alt hvad der kan være i mit køleskab.

Superbest kæden er også storfavorit til mine madindkøb i fremtiden, for de er bare dem der er mest på banen lige nu.....du finder f.eks. også Biodynamiske mælkeprodukter i dit Superbest supermarked.
For mig som forbruger er det vigtigt, at jeg også kan købe varerne lokalt når jeg kommer hjem i dagligdagen.

 Svampe er sund mad. Smager fantastisk. Og så er de SÅÅÅÅÅÅÅ "trendy" i jordfarver.
:-)


Du kan som sagt nå festivallen endnu i morgen søndag. Det foregår på Tangkrogen i Aarhus fra 10.00- 19.00

1 kommentar:

Barbara sagde ...

Ih hvor er det bare flotte sådan nogle svampe! Og så smager de jo også super skønt.

Husk at gå forbi standen med kirsebær/æble-frugtdrikke og svare på deres spørgeskema -for min og forskningens skyld ;) og nok også lidt Rynkeby's, da de står bag drikken.