tirsdag den 6. august 2013

Julebogen...er du klar til efterår?

For snart et år siden udkom min julekalender som e-bog, opdateret med en del nye opskrifter.
Siden er der solgt mange af dem, dog en del færre her om sommeren...men alligevel sælger bøgerne støt og stille selv her om sommeren.
Nu er det jo med at være i god tid inden årets julebasarer og markeder.
Hele min inspiration kommer af at lave ting til julebasar i Steiner skole regi, så har du lyst til selv at lave stor-produktion når efteråret sætter ind, er der masser af ideer at hente og JA du må sælge det du laver efter bogen eller finder på min blog. (Bare ikke videregive selve opskriften).
Det er lige der jeg gerne vil inspirere og dele.
Bogen og mine andre e-bøger kan stadig købes her på Saxo.
Eller læs mere og find gratis opskrifter på min hjemmeside Karenklarbæk.dk
(Jeg ved godt jeg linker til konkurrenten lige nu, men Bog og Idé har ikke tilbud om egen udgivelse).

 




3 kommentarer:

Thea Vaskavulla sagde ...

Den vil jeg da købe :) Er selv igang med at producere til julemarked - lige pt står den på "masseproduktion" af små toilettasker:)

Sine Smed sagde ...

Tror jeg skal have fingrene i din bog, den lyder til at være god.
Super flotte billeder af julepynten.

Karen Klarbæk sagde ...

I kan også lade jer inpirere til julemarked af nogle af de opskrifter der er frit tilgængelige på min blog. Men julebogen er nu den "ultimative" når man skal lave ting til julemarkeder.

God fornøjelse.

Karen