lørdag den 11. maj 2013

Ny hæklebog fra Maja Hansen

Der er kommet en ny hæklebog fra Maja Hansen og Klematis.
Bogen indeholder hæklet frugt og grønt.
Nu har der jo længe floreret rigtig mange forskellige modeller i det her regi, både i bøger og i blogland, men jeg må alligevel imponeres over Maja Hansens fine udførelse og især hendes ananas på side 42-43 er jeg rigtig vild med.
Og så er det jo en god idé med en bog til den bedstemor i familien, der lige kan sættes til at producere en hel grøntbutik til børnebørnene.
Du finder den til salg her og med lidt dyrere levering her.
 
 Fotos affotograferet af bogen. Bragt med tilladelse fra Klematis.


3 kommentarer:

Heidi sagde ...

Når jeg ser denne fine bog ville jeg ønske at jeg kunne finde ud af at hækle, men måske det bare er et spørgsmål om at sætte sig ned med en god hækle bog for begyndere og prøve sig frem

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg har en begynder hækle e-bog til salg på saxo.dk
Den indeholder videofilm så du i slow motion kan følge med med din egen hæklenål....man sætter selv tempoet i filmen ned eller op.

Det er ikke så svært, når man lige har knækket koden.

Karen

Mie sagde ...

Rigtig fine hæklerier igen igen fra hendes hånd - Jeg tror, jeg skal have et par "grønne" brocher med gulerødder :-)