mandag den 22. april 2013

DIY på papirplissé diamanter og 40 styk til næste julebasar

Sendt min mor et link forleden. Hun har nemlig både mere tid og mere "papirtække" end mig.
40 foldede plissé diamanter er det blevet til.
Og jeg advarer....hun er nede på 15 min pr. stk nu, men de fleste vil sikkert være meget længere om det.
Der skal neonfarvet snor i, og så skal de sælges på næste julebasar i Antroposofisk selskabs hus i Aarhus og på Steiner Basar på skolen i Silkeborg altså til december 2013...
jo jo, vi er i gang. Julebasar skal forberedes i god tid.
Skulle du have fået lyst til at prøve selv?
Du finder den fineste DIY her.





3 kommentarer:

Christina / KreaVilla sagde ...

Wauw hun er godt nok produktiv.

Jeg har selv prøvet at lave lamperne, og vil foreslå at i ikke laver folden på langs, men bare en markering. Det syntes jeg i hvert fald giver et pænere resultat.

KIRKEBY sagde ...

De er super flotte. ....

Kongehøj sagde ...

Utroligt fine! Hvad for noget papir har du mon brugt dertil?