fredag den 16. marts 2018

Hyggeprojekt - god til gave

Jeg kan jo ikke hækle tæpper hele tiden. Så en anden af mine hyggeprojekter - I ved, det der man kan sidde og lave, mens tanker bare får lov til at flyde frit - er karklude.


Her skifter jeg mellem mine forskellige opskrifter, så jeg laver både hæklede vaflede karklude, hæklede klude med ribeffekt, og vævehæklede klude. Og når hæklenålen trænger til en pause skifter jeg den ud med strikkepinde. Her er hyggeprojektet klude i falsk patent og perlestik. Alle opskrifterne fås også som e-opskrifter.


Man kan jo aldrig få karklude nok. Næsten ikke i hvert fald :-) Men karkludene er også rigtige gode som veninde- og værtindegaver.

Karkludene kan jo laves i alle mulige farver og hvis jeg ved, hvilke farver mine veninder kan lide, så hækler jeg selvfølgelig karkludene i de farver. Jeg har 72 forskellige farver at vælge imellem, så jeg kan altid finde nogle farver, der falder i modtagerens smag.


Og lige nu har jeg jo også det farverige, multifarvede garn, så der kan rigtig komme spil i kludene. Det multifarve garn kan du få til 10,- kr. pr. nøgle, hvis du køber ti nøgler eller mere.


Lædersnøren jeg har sat i her, så kluden kan hænges op, kan du købe i min webshop, i min butik i Silkeborg og hos mange af mine forhandlere i det dejlige, ganske land.

Ingen kommentarer: