onsdag den 14. marts 2018

Fine ting i multifarvet garn

Jeg har jo fået et restparti multifarvet garn hjem, som I nok har opdaget. Og nu har dygtige og dejlige Rita Andersen hæklet denne skønne, farlige og seje bamse "Kalle Kæk". Er den ikke bare fin :-) Jeg er simpelthen bare så vild med den.


Helle Krogsgaard har hæklet denne søde, bløde og skønne krokodille efter opskrift fra Little Happy Crochet (I kan desværre ikke se den bløde og seje hale på billedet her, så kik forbi butikken). Krokodillen er simpelthen bare blevet så fin. Og skøn detalje med den høje KK hat. Kan man andet end få lyst til at kramme den :-)


Jeg nævnte jo, at jeg var ved at hækle mit båltæppe (trykt opskrift) i lilla-mix (en af de farver I kan købe på webshoppen). Tæppet blev kun i dukkestørrelse, men stadig rigtig fint.


I min butik har jeg masser af farver, som du ikke finder på webshoppen eller hos mine forhandlere, så kik ind i min butik i Silkeborg. Jeg har åben hver lørdag fra kl. 10 - 14 og altid efter aftale.


Du kan også komme og hygge sammen med mig og flere andre hækle/strikkeglade hver onsdag kl. 19 - 21, hvor jeg holder gratis workshop i min butik. Du tilmelder dig her.

Ingen kommentarer: